Τα παράπονα στον Δήμαρχο και επισήμως! Με πρωτοβουλία της νέας δημοτικής αρχής, καθιερώνεται πλέον ένας ακόμη τρόπος επικοινωνίας, αλλά και, κυρίως, καταγραφής των προβλημάτων. Πλέον, με τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, που ήδη λειτουργεί, ο κάθε πολίτης που διαθέτει πρόσβαση στο διαδίκτυο, θα μπορεί:
– Να επισημαίνει δυσλειτουργίες στη γειτονιά του, σε ζητήματα καθαριότητας, φωτισμού, κατάστασης δρόμων
– Να προτείνει λύσεις σε ζητήματα που απασχολούν την περιοχή του
– Να επιζητά παρεμβάσεις σε συγκεκριμένα θέματα
– Να επιμένει για την επίλυση χρονίων αιτημάτων
– Να επιδιώκει ορθή και άμεση – κατά το δυνατόν – παρέμβαση των αρμόδιων υπηρεσιών
Ταυτοχρόνως, αυτή η υπηρεσία, αποτελεί και ένα ακόμη λιθαράκι στην προσπάθεια δημιουργίας μια ενεργούς κοινωνίας των πολιτών, η οποία δεν δρα μόνο ως αγωγός παραπόνων, αλλά επιμένει και ενεργεί με τη λήψη πρωτοβουλιών, για την επίλυση συγκεκριμένων θεμάτων.
Φυσικά, θα υλοποιηθούν το επόμενο διάστημα κι άλλοι τρόποι απεύθυνσης των πολιτών στον Δήμο, βάσει της υπάρχουσας τεχνογνωσίας, αλλά και νέων τρόπων, προκειμένου να καλυφθεί όλο το εύρος των δυνατοτήτων αμφίδρομης επικοινωνίας με τους πολίτες.
Η δημοτική αρχή δεν θεωρεί ότι με την έκφραση παραπόνων μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, λύθηκαν τα προβλήματα. Χρειάζεται η ενεργοποίηση του σκέλους της λειτουργίας των υπηρεσιών με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, ώστε να υπάρχει άμεση παρέμβαση και, βεβαίως, άμεση επίλυση κάθε προβλήματος.
Η ηλεκτρονική διεύθυνση, πάντως, θα έχει και την ονομασία με τη λέξη που όλοι προφέρουν: παράπονα. Ετσι, τα… παράπονα στον Δήμαρχο και, ουσιαστικά σε όλα τα μέλη της δημοτικής αρχής, θα αποστέλλονται στη διεύθυνση parapona@trikalacity.gr