Σε συνέχεια των Ερωτήσεων με αριθ. πρωτ. 2495/9.10.13 και 11721/11.6.13 Ερωτήσεων που έχει υποβάλει στη Βουλή, στο πλαίσιο του Κοινοβουλευτικού Ελέγχου ο Βουλευτής Καρδίτσας και πρώην Υφυπουργός Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, κ. Σ. Ταλιαδούρος, αλλά και των διαβημάτων του προς τους αρμόδιους Υπουργούς σχετικά με το θέμα της ένταξης του έργου της ηλεκτροκίνησης της σιδηροδρομικής γραμμής Παλαιοφάρσαλα – Καλαμπάκα στα ευρωπαϊκά προγράμματα χρηματοδότησης, συνάντηση πραγματοποίησε την Παρασκευή, 15 Νοεμβρίου, με τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΕΡΓΟΣΕ, κ. Κωνσταντίνο Σπηλιόπουλο, ώστε αυτό να προχωρήσει και να δημοπρατηθεί μετά την ολοκλήρωση όλων των διαδικασιών και εγκρίσεων στο πλαίσιο της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων, που έχει ήδη ξεκινήσει.
Ειδικότερα, κατά τη διάρκεια της συνάντησης τους, ο κ. Ταλιαδούρος πρόβαλε στον Πρόεδρο της ΕΡΓΟΣΕ κ. Κωνσταντίνο Σπηλιόπουλο, την αναγκαιότητα ένταξης του έργου της ηλεκτροκίνησης της σιδηροδρομικής γραμμής Παλαιοφάρσαλα – Καλαμπάκα στα ευρωπαϊκά προγράμματα χρηματοδότησης, ώστε αυτό να δημοπρατηθεί άμεσα. Υπερασπιζόμενος δε την ένταξη αυτή επεσήμανε ότι το έργο αυτό θα συμβάλει στην σιδηροδρομική αναβάθμιση της Δυτικής. Θεσσαλίας αφού θα γίνει πραγματικότητα η δημιουργία του Θεσσαλικού Προαστιακού, που θα ενώνει τις θεσσαλικές πόλεις, με μετρήσιμα αποτελέσματα σε οικονομική ανάπτυξη, και κοινωνική συνοχή για ολόκληρη τη Θεσσαλία.
Ο κ. Ταλιαδούρος επεσήμανε επίσης στον κ. Σπηλιόπουλο ότι το έργο αυτό θεωρείται ώριμο και εύκολο, από οικονομικής και τεχνικής άποψης, αφού σύμφωνα με τα αποτελέσματα αυτοψίας που έχει πραγματοποιηθεί από τα ειδικά κλιμάκια του ΟΣΕ και της ΕΡΓΟΣΕ δεν απαιτούνται επιπλέον τεχνικά έργα ενώ δεν προκύπτουν προβλήματα με τις περιβαλλοντικές μελέτες καθώς η γραμμή δεν διέρχεται από περιοχές οικολογικού ενδιαφέροντος.
Ο κ. Σπηλιόπουλος δεσμεύθηκε ότι το έργο της ηλεκτροκίνησης της σιδηροδρομικής γραμμής Παλαιοφάρσαλα – Καλαμπάκα, προϋπολογισμού 30.000.000 Ευρώ που σήμερα βρίσκεται στη φάση της ολοκλήρωσης της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για τον καθορισμό των Περιβαλλοντικών του Όρων, πρόκειται να ενταχθεί στην επόμενη προγραμματική περίοδο, και ειδικότερα μέσα στο α’ εξάμηνο του 2014, ως έργο πρώτης προτεραιότητας στο νέο ΕΣΠΑ, που ονομάζεται Σύμφωνο Εταιρικής Σχέσης (Σ.Ε.Σ. 2014 – 2020). Αναμένεται δε τα τεύχη δημοπράτησης του να είναι έτοιμα τον Μάρτιο του 2014 έτσι ώστε το έργο να δημοπρατηθεί αμέσως μετά.