Ζητήματα που σχετίζονται με τη βελτίωση του κυκλοφοριακού εντός πόλης των Τρικάλων σε σχέση με την οπτική του Αστικού ΚΤΕΛ, συζητήθηκαν σήμερα το πρωί σε σύσκεψη στο Δημαρχείο Τρικκαίων. Ο πρόεδρος και μέλη του ΔΣ της εταιρίας, επισκέφθηκαν τον Δήμαρχο, προκειμένου, σε πνεύμα συνεργασίας, να προωθηθούν λύσεις που θα εξυπηρετούν τους πολίτες και τους μετόχους του ΚΤΕΛ.
Ο πρόεδρος του Δ.Σ. κ. Δημ. Ιωάννου, ο αντιπρόεδρος κ. Στ. Βουτσελάς και οι κ. Γ. Καράς και Κ. Λιάκας αναφέρθηκαν σε θέματα κυκλοφοριακού. Συζητήθηκαν, δηλαδή, ζητήματα σχετιζόμενα με την παράνομη στάθμευση οχημάτων, τη διευκόλυνση της κίνησης για τα αστικά και συνολικώς για τους οδηγούς, την προστασία των πεζών κ.α.
Σε ένα δεύτερο επίπεδο, τέθηκε το θέμα της διαδρομής και όλων των διαδικαστικών που απαιτούνται για να κυκλοφορήσει το τρενάκι εν όψει της τέταρτης διοργάνωσης του «μύλου των ξωτικών». Εξετάστηκαν διάφορες λύσεις, με γνώμονες, την εξυπηρέτηση των επισκεπτών, τη μη διατάραξη της κυκλοφορίας, την αναβάθμιση της κίνησης στο εμπορικό κέντρο και τα νέα δεδομένα στονπάρκο Ματσόπουλου, με τη δημιουργία χώρου αποκλειστικά για τα μέσα μαζικής μεταφοράς.
Το τρίτο ζητούμενο, ήταν η συνεξέταση των πιθανών προβλημάτων στην αφετηρία – τερματισμό των αστικών λεωφορείων, στην αρχή της λαϊκής αγοράς. Το συμπέρασμα ήταν ότι η διάθεση συνεννόησης με τους παραγωγούς και η αμοιβαία κατανόηση, επιλύει όλα τα προβλήματα.
Το τέταρτο κατά σειρά θέμα, ήταν αυτό της προσπάθειας ένταξης του Αστικού ΚΤΕΛ σε δράση του επιχειρησιακού προγράμματος «Ψηφιακή Σύγκλιση», μέσω της οποίας θα υπάρξει βελτίωση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών προς τους πολίτες. Για αυτές, συζητήθηκε η νέα χωροθέτησή τους στα όρια του Δήμου.
Τέλος, το Δ.Σ. του Αστικού ΚΤΕΛ, ευχαρίστησε τον Δήμο και τον Δήμαρχο προσωπικώς για την επίλυση ενός ζητήματος πρόσβασης και βατότητας στο Δημοτικό Σχολείο Παλαιοπύργου.
Από την πλευρά του Δήμου, με παρόντα και τον αρμόδιο αντιδήμαρχο Καθημερινότητας κ. Γ. Κωτούλα, ο κ. Παπαστεργίου αναφέρθηκε στις δυνατότητες συνεργασίας για όλα τα θέματα, αφού μοναδικός στόχος είναι η εξυπηρέτηση των πολιτών, η βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών και η ύπαρξη ουσιαστικού διαύλου επικοινωνίας (που ήδη καθιερώθηκε) για την επίλυση κάθε προβλήματος.