Σε δύο φάσεις η κατασκευή του Ε65


Ένας – ένας οι εθνικοί δρόμοι που κατασκευάζονται με παραχώρηση ξεκινούν τις εργασίες τους μετά από 3 χρόνια «πάγου». Το ίδιο συμβαίνει και στον αυτοκινητόδρομο Κεντρικής Ελλάδας ή Ε65 όπως είναι πιο γνωστός.

Ο οδικός άξονας που δέχθηκε το μεγαλύτερο πλήγμα σε σχέση με τους υπόλοιπους έχει σχεδιαστεί πλέον να κατασκευαστεί σε δύο φάσεις. Η α’ φάση είναι η κατασκευή του κεντρικού τμήματος από την Ξυνιάδα μέχρι τα Τρίκαλα. Σε δεύτερη φάση θα κατασκευαστούν το βόρειο άκρο προς Εγνατία και το νότιο άκρο προς Λαμία.

Αυτό που πλέον έχει σημασία είναι σε 2 χρόνια από σήμερα τα έργα α’ φάσης να έχουν ολοκληρωθεί αλλά και να έχουν δρομολογηθεί τα άλλα έργα που θα κάνουν τον Ε65 ανταγωνιστικό σε σχέση με τους υπόλοιπους αυτοκινητόδρομους της χώρας.

ΕΡΓΑ Α’ ΦΑΣΗΣ Α/Κ ΞΥΝΙΑΔΑΣ-Α/Κ ΤΡΙΚΑΛΩΝ

Τα έργα είναι σε φάση προετοιμασίας με την πρόσληψη προσωπικού και την σύναψη συμβάσεων με υπεργολάβους. Μέχρι τον Μάρτιο θα έχουμε φουλ εργασίες σε όλο το μήκος του τμήματος. Η ολοκλήρωση των έργων προβλέπεται να έχει πραγματοποιηθεί μέχρι τον Δεκέμβριο του 2015.

Τα έργα ξεκινούν από το 32ο χιλιόμετρο στην περιοχή της Ξυνιάδας και ολοκληρώνονται στο 110ο χιλιόμετρο στην πόλη των Τρικάλων. Τα εργοτάξια που στήνονται για την κατασκευή του τμήματος είναι :

ΕΡΓΟΤΑΞΙΟ ΑΝΑΒΡΑΣ: Βρίσκεται στο 60ο χιλιόμετρο

ΕΡΓΟΤΑΞΙΟ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ: Βρίσκεται στο 80ο χιλιόμετρο

Περιλαμβάνονται χωματουργικά και σημαντικά τεχνικά έργα. Το σπουδαιότερο όλων είναι η διάνοιξη της σήραγγας (από το ΣΣ Αγγείων μέχρι τα Λουτρά Καϊτσης). Επίσης περιλαμβάνονται εργασίες κατασκευής οδοστρωσίας από τον Ανισόπεδο Κόμβο Ανάβρας έως τον Ανισόπεδο Κόμβο Καρδίτσας. Η συνολική πρόοδος του τμήματος είναι στο 25%.

ΕΡΓΑ Β’ ΦΑΣΗΣ (ΑΓΝΩΣΤΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΕΡΓΩΝ)

Β.1 Α/Κ ΛΑΜΙΑΣ-Α/Κ ΞΥΝΙΑΔΑΣ

Αυτό είναι το νότιο τμήμα του έργου και ξεκινά από την ΧΘ0-ΧΘ32. Στο 10ο χιλιόμετρο προβλέπεται η λειτουργία του εργοταξίου Λαμίας. Σε αυτό το τμήμα προβλέπεται η κατασκευή της σήραγγας Δομοκού. Η συνολική πρόοδος του τμήματος είναι 15%.

Β.2 Α/Κ ΤΡΙΚΑΛΩΝ-Α/Κ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΓΡΕΒΕΝΩΝ

Αυτό είναι το βόρειο τμήμα του έργου και ξεκινά από την ΧΘ110-ΧΘ175. Στο 130ο χιλιόμετρο προβλέπεται η λειτουργία του εργοταξίου Καλαμπάκας.

Ypodomes.com

 

Προηγούμενο άρθρο Έρευνα του ΤΕΦΑΑ σχετικά με το αλκοόλ και την άσκηση
Επόμενο άρθρο Ο Ηλ. Βλαχογιάννης για το νέο τρόπο φορολόγησης των αγροτών