Καταγραφή προβλημάτων στους επτά δήμους του νέου δήμου Τρικκαίων


  Δευτέρα 06 Δεκεμβρίου στις 12.30 το μεσημέρι στην αίθουσα συνεδριάσεων του δημοτικού συμβουλίου Τρικάλων θα πραγματοποιηθεί ευρεία σύσκεψη προκειμένου να καταγραφούν τα βασικά προβλήματα που απασχολούν τους επτά δήμους οι οποίοι εντάσσονται στο νέο δήμο Τρικκαίων. 

 Αυτό συζητήθηκε και αποφασίστηκε κατά τη συνάντηση των κ.κ. Λάππα και Ταμήλου. Πρόκειται για μια συνάντηση, η οποία έγινε παρουσία των υπευθύνων των οικονομικών και διοικητικών υπηρεσιών του δήμου, ώστε να γίνει η καλύτερη δυνατή ενημέρωση και προετοιμασία για τη νέα χρονιά.

Σύσκεψη

Στην ευρεία σύσκεψη έχουν κληθεί και θα παραστούν οι δήμαρχοι των επτά δήμων, οι υπεύθυνοι αντιδήμαρχοι καθαριότητας και οικονομικών, ώστε να γίνει μια πρώτη καταγραφή και ιεράρχηση των προβλημάτων. Έχουμε διαπιστώσει, δήλωσε ο απερχόμενος δήμαρχος Τρικκαίων κ. Μιχάλης Ταμήλος, μια αδιαφορία, μια χαλαρότητα, και για αυτό συγκαλούμε αυτή τη σύσκεψη. Πάντως χθες τέθηκαν μια σειρά από ερωτήματα και απορίες από τον κ. Λάππα, ενώ ο κ. Ταμήλος υπογράμμισε:
«Μπαίνουμε σε μια φάση ενημέρωσης του κ. Λάππα, πώς θα λειτουργεί ο νέος δήμος Τρικκαίων με την μορφή εγκυκλίων από τη νέα χρονιά. Προκειμένου, συμπλήρωσε ο ίδιος, να γίνει κατανόηση όλων των λεπτομερειών και να παρθούν έτσι αποφάσεις.

Μπορούν
Μπορούν να συνεχίσουν και να ολοκληρώσουν τις εκκρεμείς διαδικασίες για τη σύναψη συμβάσεων ορισμένου χρόνου και έργου, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις, αναφέρεται σε διευκρινιστική εγκύκλιο του υπουργείου Εσωτερικών, που αφορά την απαγόρευση των προσλήψεων από τους ΟΤΑ και τα νομικά πρόσωπα κατά την περίοδο των περιφερειακών και δημοτικών εκλογών και μέχρι την εγκατάσταση των αιρετών οργάνων.

Όπως σημειώνεται, στην εγκύκλιο, που υπογράφει ο υφυπουργός Εσωτερικών Γιώργος Ντόλιος, το Συμβούλιο της Επικρατείας έκρινε με απόφασή του ότι σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 17 του ν.3871/2010, κατά την πρώτη εφαρμογή του νόμου, η πρόσληψη προσωπικού με συμβάσεις ορισμένου χρόνου και έργου από τους ΟΤΑ α΄ και β΄ βαθμού και τα νομικά τους πρόσωπα δεν εμπίπτει στην απαγόρευση του άρθρου 28 του ν.2190/94, όπως ισχύει.

Επισημαίνεται δε ότι, ενόψει της λήξης της θητείας των αιρετών και της ανάληψης των καθηκόντων των νέων αρχών, για την αντιμετώπιση αναγκών ανταποδοτικού χαρακτήρα και την αποτελεσματική λειτουργία των υπηρεσιών καθαριότητας, όπου συντρέχει περίπτωση λήξης υφιστάμενων συμβάσεων, οι οικείοι φορείς μπορούν να προωθήσουν άμεσα τη διαδικασία πρόσληψης εποχικού προσωπικού, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία

Προηγούμενο άρθρο Παρουσίαση βιβλίου του Σωτ. Γοργογέτα «Τρίκαλα, όσα θυμάμαι»
Επόμενο άρθρο ‘Έμειναν έκπληκτοι οι Τρικαλινοί σε Περιφερειακό δρόμο Τρικάλων