Οι νέες εγκαταστάσεις Διεύθυνση Συγκοινωνιών και Επικοινωνιών της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Τρικάλων εγκαινιάστηκαν από τον Νομάρχη Τρικάλων κ. Ηλία Βλαχογιάννη στη Σωτήρα Τρικάλων. Νωρίτερα τελέσθηκε αγιασμός από τον Σεβ. Μητροπολίτη Τρίκκης και Σταγών κκ. Αλέξιο.
Στη σύντομη ομιλία του ο Νομάρχης κ. Ηλίας Βλαχογιάννης εξήρε την προσφορά των προϊσταμένων των υπηρεσιών της ΝΑ και όλων όσων εργάστηκαν για να ολοκληρωθεί το έργο στη Διεύθυνση Μεταφορών που αναβαθμίζει τις παρεχόμενες υπηρεσίες στους συμπολίτες μας. Σύντομο χαιρετισμό απηύθυνε και ο υποψήφιος δήμαρχος Τρικκαίων κ. Χρήστος Λάππας.
Ο διευθυντής της Διεύθυνσης Μεταφορών κ. Σωτήρης Κιούσης αναφέρθηκε στο έργο τονίζοντας ότι με τη συγκεκριμένη εργολαβία κατασκευάστηκε το νέο διώροφο κτίριο με υπόγειο επιφανείας 856 m2, δίπλα στο υπάρχον κτίριο του ΚΤΕΟ Τρικάλων.
Στο ισόγειο του νέου κτιρίου βρίσκονται τα γραφεία, η αίθουσα εξετάσεων, ο χώρος αναμονής, το κυλικείο, οι χώροι υγιεινής και ένα μικρό αρχείο. Στον όροφο του κτιρίου βρίσκονται γραφεία της Διεύθυνσης, αίθουσα αναμονής, ένα μεγάλο αρχείο, φωτοτυπείο, χώροι υγιεινής κ.α. Ο προϋπολογισμός των εργασιών έφτασε τις 970.000.000 ευρώ και ανάδοχος του έργου ήταν η Καρατζούνης ΑΤΕΒΕ.
Ακολούθησε ξενάγηση στους χώρους του κτιρίου της Διεύθυνσης Μεταφορών.
Στην τελετή εγκαινίων παραβρέθηκαν από τη Ν.Α. η προϊσταμένη Τεχνικών Μελετών κ. Ευθυμία Καραγιάννη, ο διευθυντής των Τεχνικών Υπηρεσιών κ. Αναστάσιος Μπούτσιας κ.α. Με την παρουσία τους τίμησαν την τελετλή υποψήφιοι δημοτικοί σύμβουλοι του νομού, ο πρόεδρος του υπεραστικού ΚΤΕΛ Τρικάλων κ. Δημήτρης Νιαβής, εκπρόσωποι φορέων κ.α.
Τι άλλαξε στη Διεύθυνση Μεταφορών
και Επικοινωνιών
Α) Δημιουργήθηκε ιστοσελίδα στο διαδίκτυο με πλήρης τράπεζα πληροφοριών που μεταξύ άλλων αναφέρει:
1. Ανά εβδομάδα τους υποψηφίους οδηγούς για τις θεωρητικές εξετάσεις που διεξάγονται δύο (2) φορές την εβδομάδα (Δευτέρα και Τρίτη)
2. Ονομαστική κατάσταση ιατρών που συνεργάζονται με την υπηρεσία με αλφαβητική σειρά(οφθαλμίατροι και παθολόγοι).
3. Έντυπα για την εξυπηρέτηση του πολίτη σε μορφή αρχείου PDF και που δύναται όποιος επιθυμεί να το ανοίξει και να ενημερωθεί.
4. Διάφορες ανακοινώσεις, δελτία τύπου και πλήρης κατάλογος με τα νέα τηλέφωνα σύζευξης της υπηρεσίας καταχωρημένα κατά αρμοδιότητα των υπαλλήλων
Β) Αγοράστηκε φορητή ηλεκτρονική ζυγαριά που χρησιμοποιείται για την ζύγιση των φορτηγών Ι.Χ και Δ.Χ. που μεταφέρουν εμπορευματικά προϊόντα από τα μικτά κλιμάκια ελέγχου.
Απέκτησε από το Υπουργείο ένα όχημα (μικρό φορτηγό) που φέρει μονάδα μέτρησης καυσαερίων για τον έλεγχο από τα μικτά κλιμάκια ελέγχου.
Γ) Καθιερώθηκε χρήση ηλεκτρονικού πρωτοκόλλου με καθημερινό back up με τέσσερις θέσεις για την καλύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη. Καταργήθηκε ο παλαιός τρόπος πρωτοκόλλησης και εκσυγχρονίσθηκε με αυτό τον τρόπο η όλη διαδικασία άλλα και το αδιάβλητο αυτής αφού ο κάθε υπάλληλος, έχει τον δικό του κωδικό πρόσβασης και το σύστημα δεν επιδέχεται παρεμβάσεις.
Δ) Καθιερώθηκε ο ηλεκτρονικός τρόπος θεωρητική εξέτασης των υποψηφίων οδηγών. Διαθέτουμε προς τούτο δέκα (10) ηλεκτρονικοί υπολογιστές για την διαδικασία.
Ε) Όλη η υπηρεσία είναι πλήρως μηχανοργανωμένη και είναι ο κάθε υπολογιστής του on line συστήματος λειτουργίας για την έκδοση αδειών οδήγησης, οχημάτων και μεταβιβάσεις αυτών, συνδεδεμένος με UBS για την απρόσκοπτη λειτουργία του αν υπάρξει απότομη διακοπή ρεύματος που μπορεί να προκαλέσει ζημιά στο όλο σύστημα.
ΣΤ) Ευπρεπίστηκε ο αύλειος χώρος με σπορά πρασίνου που επιμελήθηκε η αντίστοιχη υπηρεσία του Δήμου Τρικκαίων και ανακαινίστηκαν τα γραφεία των υπαλλήλων με εργονομικά καθίσματα και γραφεία για τους υπαλλήλους, αλλά και διαμορφώθηκαν οι χώροι παραμονής των πολιτών με τραπεζοκαθίσματα για την εξυπηρέτησή τους.
Ζ) Φρόντισε για την επιμόρφωση των υπαλλήλων της υπηρεσίας αφού παρακολούθησαν ανελλιπώς σεμινάριο για την χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών και καταρτίσθησαν στα λογιστικά φύλλα, στο PW και στο διαδίκτυο λαβόντες κατόπιν εξετάσεις του πτυχίου του ICT HELLAS.
Η) Εγκατέστησε μεγαφωνική εγκατάσταση και κατά την διάρκεια της λειτουργίας της υπηρεσίας, ανακρούονται κομμάτια κλασσικής μουσικής αλλά και ποιοτική ελληνικής για την διαμόρφωση καλύτερου εργασιακού κλίματος.
Θ) Τοποθέτησε stands με διαφημιστικό υλικό, στους χώρους παραμονής των πολιτών με ενημερωτικά φυλλάδια για τα τουριστικά αξιοθέατα του νομού για να υπάρξει πληροφόρηση για τον οποιονδήποτε ενδιαφερόμενο που συνεργάζεται με την υπηρεσία.
Ι). Καθιέρωσε γραφείο πληροφοριών για την καλύτερη τηλεφωνική εξυπηρέτηση του πολίτη.