Από την Πέμπτη θα προβάλλεται καθημερινά (εκτός Δευτέρας)
στην αίθουσα του Δημοτικού Κινηματογράφου στον Μύλο Ματσόπουλο,
η ταινία HOLY MOTORS
Ώρες προβολών καθημερινά 20.00 και 22.15
(εκτός Δευτέρας), την Τρίτη θα γίνουν έξτρα προβολές
Γενική είσοδος 5 €, φοιτητικά –μαθητικά -ανέργων 4 €,
ΕΙΔΙΚΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ: 2 άτομα 7 €, 2 φοιτητές-μαθητές-άνεργοι 5 €
Πληροφορίες: Τηλ. 24310 20000, https://cine-mylos.blogspot.com,
facebook/Δημοτικος Κινηματογραφος Τρικαλων
Γαλλική ταινία, σκηνοθεσία Λεό Καράξ με τους: Ντενίς Λαβάν, Εντίθ Σκομπ, Εύα Μέντες, Κάιλι Μινόγκ , Μισέλ Πικολί
Σινεφίλ | 2012 | Έγχρ. | Διάρκεια: 115′
Βραβείο Νεότητας Φεστιβάλ Καννών 2012
Δώδεκα χρόνια μετά το «Pola X», το ζωηρό παιδί του γαλλικού σινεμά, Λεός Καράξ, επέστρεψε διεκδικώντας τον Χρυσό Φοίνικα του Φεστιβάλ των Καννών. H αινιγματική φιγούρα του κυρίου Όσκαρ ζει ταυτόχρονα περισσότερες από μία ζωές. Εγκληματίας, ζητιάνος, πατέρας, διευθυντής πολυεθνικής και τερατόμορφο πλάσμα συνυπάρχουν και αλληλοσυγκρούονται σε έναν άνθρωπο. Η ταινία που εντυπωσίασε στο φεστιβάλ των Καννών και θεωρήθηκε ύμνος στο σινεμά, άνοιξε την αυλαία του 53ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης. Η ταινία Holy Motors του Γάλλου σκηνοθέτη Λεός Καράξ αφηγείται την 24ωρη σουρεαλιστική οδύσσεια του αινιγματικού κυρίου Όσκαρ στους δρόμους ενός ονειρικού Παρισιού, μέσα από ένα διαδοχικό παιχνίδι ρόλων και μεταμορφώσεων. Πρόκειται για μια ταινία-φόρο τιμής στην ανθρώπινη ψυχή και την ελευθερία του σινεμά, ανένταχτη και καθηλωτική, με τον Ντενίς Λαβάν και τους Εύα Μέντες, Κάιλι Μινόγκ και Μισέλ Πικολί σε απρόβλεπτες εμφανίσεις.
ΚΡΙΤΙΚΕΣ:
«ΔΙΑΡΚΕΙΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ, ΣΟΥΡΕΑΛΙΣΤΙΚΟ ΧΙΟΥΜΟΡ ΚΑΙ ΜΙΑ ΓΕΜΑΤΗ ΓΡΙΦΟΥΣ, … Ο ΚΑΦΚΑ ΣΥΝΑΝΤΑ ΤΟΝ ΜΠΟΡΧΕΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΝΤΕΙΒΙΝΤ ΛΙΝΤΣ. Ο ΚΑΡΑΞ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΒΙΡΤΟΥΟΖΟΣ ΤΩΝ ΕΙΚΟΝΩΝ». Χρ. Μήτσης- Αθηνοραμα
«Τρελό, υπέροχο σινεμά από έναν από τους τελευταίους, αυθεντικούς τρελούς δημιουργούς, τον ακριβοθώρητο Λεός Καράξ, το πάλαι ποτέ τρομερό παιδί … και μαζί ανακάτεψε τη γραμματική του γαλλικού κινηματογράφου με υπερβολή, εμμονές, παραλογισμό και τόλμη. Ο σταθερός πρωταγωνιστής των ταινιών του, ο Ντενί Λαβάν, άσος στους λαστιχένιους μορφασμούς, αποκρουστικός Νοσφεράτου/Κουασιμόδος, τρυφερός και πρόθυμος για συναισθηματικές βουτιές χωρίς δίχτυ προστασίας, ικανός να φλερτάρει ασύστολα και να διεκδικήσει με μακάβριο μπρίο τη χυμώδη Έβα Μέντες ….Οι μηχανές της ταινίας, από τον φουτουριστικό διάδρομο τρεξίματος μέχρι τα αυτοκίνητα στο γκαράζ, είναι τα σύμβολα της κίνησης και μια απαραίτητη πινελιά χιούμορ, που σπάει την τυπική παριζιάνικη ποίηση που χαρακτηρίζει το σινεμά του σκηνοθέτη. Μελαγχολικό και εφευρετικό, το Holy Motors είναι το πιο ώριμο έργο ενός σκηνοθέτη που αποζητά τις εκπλήξεις και δεν δεσμεύει τον θεατή σε μια τελεσίδικη ετυμηγορία, αλλά προτιμά να τον παρασύρει σε μια υπερβατική Οδύσσεια». ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ-lifo
«Σε μια εποχή όπου η ετήσια κινηματογραφική παραγωγή μοιάζει όλο και πιο προβλέψιμη σε θέαμα και περιεχόμενο, υπάρχουν δημιουργίες που υπερασπίζονται ακόμη άφοβα την δύναμη να σε αιφνιδιάσουν, να σε εξοργίσουν και να σε μαγέψουν ταυτόχρονα. Μια τέτοια ταινία είναι το «Holy Motors», επιστροφή πίσω από την κάμερα για τον πιο ταλαντούχο σκηνοθέτη του μοντέρνου γαλλικού σινεμά, έπειτα από απουσία δεκατριών ετών…. Αξιοποιώντας στο άκρο τις χαμαιλεόντειες ερμηνευτικές ικανότητες του Ντενί Λαβάν-αγαπημένου του ηθοποιού, ο Καράξ μετατρέπει το υπέροχα sui generis «Holy Motors» όχι μόνο σε μια παρομοίωση πάνω στην ανθρώπινη ζωή ως μια διαρκής παράσταση στην οποία καθένας μας επωμίζεται ασταμάτητα προσωπεία και ρόλους αλλά, κυρίως, σε μια αφιέρωση στο ίδιο το σινεμά, την ψευδαισθησιακή του δύναμη και τον παθιασμένο τρόπο με τον οποίο υπερασπίζεται το δικαίωμα στο όνειρο…. Η Ταινία …. μεταφέροντας με ταχύτητα το κοινό της από το θρίλερ στο δράμα, από το μιούζικαλ στη φαντασία, από την ακραία σάτιρα στο μυστήριο και από το σοβαρό στο φαιδρό. Κινηματογραφικό ταξίδι χωρίς ξεκάθαρο χάρτη, προβλέψιμη πορεία ή σαφείς συντεταγμένες, αλλά με μια αθεράπευτη ηδονή για τα απρόοπτα και τις εκπλήξεις της ίδιας της διαδρομής, το «Holy Motors» αποτελεί μια πραγματική εμπειρία, από αυτές που σπάνια συναντά κανείς πλέον σε σκοτεινή αίθουσα. Λουκάς Κατσίκας-ΣΙΝΕΜΑ