Δημιουργία γραφείου Διοικητικής Βοήθειας στο Δήμο Τρικκαίων


 Αρκετές είναι οι καινοτομίες στο σύστημα διοίκησης του νέου Καλλικρατικού Δήμου Τρικκαίων οι οποίες παρέχονται προς όφελος των δημοτών μέσω της εφαρμογής του νέου Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας τον οποίο ενέκριναν τα μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου.

Μια εξ αυτών αφορά και τη σύσταση γραφείου Διοικητικής Βοήθειας στο οποίο θα μπορούν να προστρέχουν όσοι από τους πολίτες έχουν αντικειμενική αδυναμία προσπέλασης στις υπηρεσίες του Δήμου Τρικκαίων καθώς επίσης και στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών.

Το γραφείο

Επισημαίνεται ότι μεταξύ των αρμοδιοτήτων που προβλέπει ο Οργανισμός Εσωτερικής Υπηρεσίας για το νεοσύστατο γραφείο Διοικητικής Βοήθειας, είναι ο σχεδιασμός και η εφαρμογή συστημάτων και διαδικασιών για την εξυπηρέτηση των δημοτών οι οποίοι έχουν αντικειμενική αδυναμία προσπέλασης στις δημοτικές υπηρεσίες ή στα ΚΕΠ.

Παράλληλα το εν λόγω γραφείο μεριμνά για τη δημιουργία καθώς και για την αποτελεσματική λειτουργία δικτύων εθελοντών που αναλαμβάνουν την εξυπηρέτηση των ανωτέρω δημοτών για την εκτέλεση των δοσοληψιών τους με τις δημοτικές υπηρεσίες και τα ΚΕΠ για λογαριασμό τους.

Αιτήματα

Επιπλέον το συγκεκριμένο γραφείο γίνεται αποδέκτης αιτημάτων των δημοτών με βάση τις σχετικές διαδικασίες και μεριμνά για την ικανοποίηση τους, με την αξιοποίηση τόσο των υπαλλήλων του Γραφείου όσο και των δικτύων εθελοντών.

Επιπλέον το γραφείο οφείλει να συνεργάζεται με τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) προκειμένου να διεκπεραιώσει υποθέσεις των εν λόγω δημοτών, ενώ στις αρμοδιότητές του περιλαμβάνεται και αυτή του σχεδιασμού και προώθησης κάθε άλλης απαιτούμενης ενέργειας για την ουσιαστικότερη εξυπηρέτηση των δημοτών.

Γραφείο δημάρχου

Αξίζει εδώ να επισημανθεί ότι στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας γίνεται λόγος και για τις αρμοδιότητες του ιδιαίτερου γραφείου του δημάρχου. Έτσι το συγκεκριμένο γραφείο παρέχει κάθε είδους διοικητική και γραμματειακή υποστήριξη προς τον δήμαρχο και ιδίως προγραμματίζει, οργανώνει και ρυθμίζει τις συναντήσεις του δημάρχου. Ακόμη διεξάγει και διεκπεραιώνει την προσωπική αλληλογραφία του δημάρχου και τηρεί το πρωτόκολλο καθώς και το αρχείο.
Παράλληλα οφείλει να τηρεί αρχείο των κάθε είδους αποφάσεων του Δήμου προς χρήση του δημάρχου, καθώς και κάθε άλλο στοιχείο σύμφωνα με τις κατευθυντήριες οδηγίες που δίνει ο επικεφαλής του Δήμου, δηλαδή ο δήμαρχος.

Προηγούμενο άρθρο Φουλ του κοινωνικού τουρισμού στα Τρίκαλα
Επόμενο άρθρο Τηλεφροντίδα στη Θεσσαλία