Και ηλεκτρονικά, πλέον, οι δημότες του Δήμου Τρικκαίων θα μπορούν να τακτοποιούν τις όποιες οικονομικές τους οφειλές, εφόσον υπάρχουν, μέσα από την επίσημη ηλεκτρονική πύλη του δήμου. Η νέα υπηρεσία του δήμου θεωρείται ασφαλής και γίνεται σε συνεργασία με την Τράπεζα Πειραιώς.
Όπως σημειώνει σε δελτίο Τύπου ο δήμος, «για να μην απαιτείται η συνεχής επίσκεψη του δημότη στο δημαρχείο για την εξυπηρέτησή του και με σκοπό την αποφυγή γραφειοκρατικών διαδικασιών και την εξοικονόμηση χρόνου, ο Δήμος Τρικκαίων απλοποιεί το σύστημα των πληρωμών με αυτή την πρωτοπόρα και ολοκληρωμένη υπηρεσία που έχει υλοποιήσει μέσω του διαδικτύου τηρώντας πάντα την ίδια απλή διαδικασία απόκτησης του προσωπικού κωδικού».
Δικαιολογητικά-Ασφάλεια στα προσωπικά δεδομένα
«Συγκεκριμένα επειδή η αξιοποίηση αυτών των υπηρεσιών απαιτεί συλλογή και επεξεργασία διαφορετικού είδους πληροφοριών, όπως ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων, των οποίων η προστασία, επεξεργασία και μη αποκάλυψη και δημοσιοποίηση αποτελεί βασική κανονιστική απαίτηση, μέχρι να εκδοθεί η κάρτα δημότη που έχει δρομολογηθεί από την Πολιτεία για το επόμενο διάστημα, για μία και μόνη φορά και πριν αρχίσετε να χρησιμοποιείτε τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του δήμου, για την δική σας ασφάλεια και προστασία, θα πρέπει να μεταβείτε και να παραλάβετε αυτοπροσώπως έναν κωδικό από το 2ο Περιφερειακό ΚΕΠ Δήμου Τρικκαίων (Στρ. Σαράφη 44 – τηλ. 2431078734 και 2431020466), έχοντας την αστυνομική σας ταυτότητα και το ΑΦΜ, για την ταυτοποίηση και την προσωπική σας προφύλαξη. Η παραπάνω διαδικασία ισχύει για όλους τους πολίτες (δημότες, μόνιμοι κάτοικοι, προμηθευτές κτλ.)».