Κατά τη συζήτηση επίκαιρης ερώτησης του βουλευτή Τρικάλων της Νέας Δημοκρατίας Ν. Λέγκα στη Βουλή ο Υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Σηφουνάκης δήλωσε ότι έχει δοθεί εντολή στη Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να προχωρήσει κατά προτεραιότητα στην επαναλειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής του INTERCITY Αθήνα-Καρδίτσα-Τρίκαλα- Καλαμπάκα.
Ο κ. Σηφουνάκης αναγνώρισε ότι η πληρότητα του δρομολογίου ξεπερνά το 50 % και δήλωσε ότι το μόνο θέμα που εξετάζεται αυτή τη στιγμή είναι οι διακλαδώσεις προς τον κεντρικό άξονα οι οποίες θα μπουν σε νέο πλαίσιο.
Ο Ν. Λέγκας, ο οποίος με την επίκαιρη ερώτησή του ζητούσε να δοθεί συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για την επαναλειτουργία της απευθείας σιδηροδρομικής γραμμής Καλαμπάκας-Αθήνας, στην ομιλία του τόνισε ότι πρόκειται για μια γραμμή που κόπηκε άδικα.
«Εδώ εφαρμόστηκε το «πονάει χέρι, κόβει κεφάλι». Ξεσηκωθήκαμε οι δυτικοθεσσαλοί για να αποδείξουμε στην ουσία το αυτονόητο ότι, δηλαδή, το δρομολόγιο αυτό έχει μια από τις μεγαλύτερες πληρότητες σε όλο συνολικά το δίκτυο, ότι η πληρότητα αυτή αγγίζει το 80% και όχι το 50% όπως υποστήριξε ο κ. Σηφουνάκης. Επίσης, το 40% των εσόδων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ -και αυτή είναι μια μεγάλη αλήθεια- στην Δυτική Θεσσαλία, προέρχεται απ’ αυτό το δρομολόγιο», δήλωσε ο Τρικαλινός πολιτικός.
Ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας υπενθύμισε ότι η τότε διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αναγνώρισε το λάθος της, ύστερα και από δικές του παρεμβάσεις, και ξεκίνησε τη διαδικασία επαναδρομολόγησης.
«Πέρασαν όμως επτά μήνες από τότε. Δεν έχει γίνει, τίποτα. Ρωτάμε εδώ ζητώντας μια ξεκάθαρη απάντηση, όχι για τις προθέσεις σας -το έχετε δηλώσει επανειλημμένως στη Βουλή ότι πρόθεσή σας είναι να επαναδρομολογήσετε το τρένο- αλλά για το σε ποιο χρόνο θα γίνει αυτή η επαναδρομολόγηση. Και τέλος πάντων, τι είναι αυτό που σήμερα σας εμποδίζει να το πείτε. Γιατί, καλές βεβαίως οι προθέσεις, ευπρόσδεκτες είναι, τις χαιρετίζουμε, αλλά πρέπει να δούμε και το τρένο να φτάνει επιτέλους στους σταθμούς της Δυτικής Θεσσαλίας», κατέληξε ο Ν. Λέγκας.