Το Δ.Σ. του Εμπορικού Συλλόγου Τρικάλων συνεδρίασε χθες εκτάκτως με ένα και μοναδικό θέμα, την συνδιοργάνωση με την Ομοσπονδία Εμπορικών Συλλόγων Θεσσαλίας και το Επιμελητήριο Τρικάλων Ημερίδας με θέματα
Η Δράση Digi-retail απευθύνεται στις επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου και ενισχύει την αξιοποίηση τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών, με σκοπό την αναδιοργάνωσή τους, την εξοικονόμηση πόρων και τη δημιουργία κλίματος εξωστρέφειας και διεύρυνσης του κύκλου εργασιών τους με χρήση προηγμένων τεχνολογιών. Στόχος της είναι να επιχορηγήσει επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου, ανεξαρτήτως μεγέθους ή αριθμό απασχολούμενων, για την υλοποίηση επενδύσεων σε νέες τεχνολογίες, συμβάλλοντας στην αντιμετώπιση των αρνητικών επιπτώσεων της οικονομικής ύφεσης και των αλλαγών συμπεριφοράς των καταναλωτικών συνηθειών.
Η Δράση Digi-content απευθύνεται στις επιχειρήσεις εμπορικού και δημιουργικού περιεχομένου. Στόχος της είναι να επιχορηγήσει επιχειρήσεις ψηφιακών υπηρεσιών ευρωζωνικού περιεχομένου, βελτιώνοντας την ανταγωνιστική τους θέση και εμπλουτίζοντας την εμπορική διάθεση με πολλαπλά μέσα.
Οι Εφαρμογές νευρομάρκετινγκ είναι ένας νέος κλάδος μάρκετινγκ, ο οποίος χρησιμοποιεί ιατρικές τεχνολογίες-όπως η fMRI-για την καλύτερη κατανόηση των επιλογών του καταναλωτή. Το Branding αποτελεί έναν από τους πιο ενδιαφέροντες τομείς του Νευρομάρκετινγκ. Είναι ξεκάθαρο ότι οι καταναλωτές έχουν ισχυρές και συνήθως υποσυνείδητες αντιδράσεις στα brands. Με την καλύτερη κατανόηση του τρόπου με τον οποίο λειτουργεί αυτή η διαδικασία μπορούμε να δημιουργήσουμε πιο αποτελεσματικές στρατηγικές μάρκετινγκ. Η ανάπτυξη του πολυαισθητικού branding προσδιορίζει τα απαραίτητα εκείνα στοιχεία και χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτει ένα προϊόν ή μια υπηρεσία προκειμένου να «αγγίξει» το καταναλωτικό κοινό. Η όλη προσέγγιση στο πολύ-αισθητικό μάρκετινγκ θα πρέπει να στοχεύει στο να κάνει τα στοιχεία των αισθήσεων που σχετίζονται με όλες της μορφές επαφών με τον πελάτη, όχι μόνο ευχάριστα αλλά ακόμη πιο σημαντικά, συνεχή και διασυνδεδεμένα από σημείο επαφής σε σημείο επαφής.
Η Ημερίδα θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 11 Ιανουαρίου στην αίθουσα εκδηλώσεων του Επιμελητηρίου Τρικάλων.