Η εκπαιδευτική κοινότητα στον Δήμαρχο Τρικκαίων


Σειρά ζητημάτων για τα εκπαιδευτικά και κοινωνικά ζητήματα που «συνοδεύουν» την εκπαιδευτική διαδικασία, συζήτησαν το απόγευμα της Δευτέρας, ο Δήμαρχος Τρικκαίων και το ΔΣ του Συλλόγου Δασκάλων και Νηπιαγωγών Τρικάλων.
Αντικείμενο της συνάντησης δεν ήταν μόνο τα καθημερινά προβλήματα υλικοτεχνικής υποδομής, που αντιμετωπίζουν αρκετά σχολεία του Δήμου και δη της πόλης των Τρικάλων. Για παράδειγμα, αναφέρθηκαν τα όσα σχετίζονται με την πρόοδο της απόφασης του προηγούμενου Δημοτικού Συμβουλίου για τη στέγη στα 3ο και 32ο Δημοτικά Σχολεία, για βαφή στο 35ο Δημοτικό, για το 11ο Δημοτικό, για ζητήματα πρόσβασης νηπίων στο 11ο Νηπιαγωγείο, για τον χρόνο παράδοσης του σχολείου στον Πυργετό κ.α.
Αυτά όλα, στον βαθμό που αφορούν και σχετίζονται με τον Δήμο, είναι σαφές ότι δρομολογούνται ήδη προς επίλυση.
Είναι γεγονός όμως ότι η εκπαιδευτική διαδικασία περιλαμβάνει πλήθος άλλων δεδομένων, που δεν σχετίζονται μόνο με το μάθημα, αλλά με κοινωνικές δραστηριότητες. Ετσι, το ΔΣ του Συλλόγου έθεσε στον κ. Παπαστεργίου το θέμα της θέρμανσης διδακτηρίων με φυσικό αέριο, την αξιοποίηση παλαιών σχολικών κτηρίων, την επανεξέταση των κονδυλίων που δίνονται στη Σχολική Επιτροπή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Σημαντικό ήταν το ζήτημα της συνεργασίας για τις κοινωνικές δομές, αλλά και στον πολιτιστικό τομέα. Δηλαδή. Αφ’ ενός οι εκπαιδευτικές κοινότητες να μπορούν να προσφέρουν στις δομές αυτές (και αυτό να έχει μια αμφίδρομη σχέση, όπου χρειάζεται), αφ΄ ετέρου να υπάρχει μια συγκεκριμένη συνεργασία στα πολιτιστικά. Όπως, το πρόβλημα χώρου για τις θεατρική ομάδα.
Όλα αυτά τα ζητήματα θα επανεξεταστούν και είναι δεδομένο ότι η δημοτική αρχή ήδη προχωρά στην επίλυση όσων είναι της δικής αρμοδιότητας, αφού η έμφαση στην εκπαίδευση αποτελεί κυρίαρχη πολιτική παρακαταθήκη.

Προηγούμενο άρθρο Αγιασμός στο ΚΔΑΠ-ΜΕΑ «Ήφαιστος»
Επόμενο άρθρο Συνάντηση με τον Πρόεδρο του ΟΣΕ για τη διάβαση στo Κηπάκι