Απογραφή σε τέσσερις φάσεις στους δήμους του Νομού


Επιτροπή απογραφής η οποία θα αποτελείται από τρεις δημοτικούς συμβούλους, ένα νομικό σύμβουλο, ένα υπάλληλο που εκτελούσε καθήκοντα προϊσταμένου της οικονομικής υπηρεσίας, ένα υπάλληλο που είναι οικονομολόγος ή λογιστής, ένα ταμία και ένα μηχανικό, θα συγκροτήσουν οι τέσσερις δήμαρχοι του Νομού μας έως την 3-1-2011.

 Από τους δημοτικούς συμβούλους οι δύο θα είναι της πλειοψηφίας και ο ένας της μειοψηφίας. Ο ένας εκ των δύο της πλειοψηφίας θα οριστεί από τον δήμαρχο πρόεδρος της επιτροπής.

Η απογραφή θα ολοκληρωθεί σε τέσσερις φάσεις.
Στις 3 Ιανουαρίου, συντάσσεται πρωτόκολλο παράδοσης – παραλαβής από τους ταμίες των καταργηθέντων δήμων.
Στις επόμενες 7 ημέρες και μέχρι 10 Ιανουαρίου θα καταγραφούν από την επιτροπή τις απαιτήσεις έναντι τρίτων, τα χρηματικά διαθέσιμα τις υποχρεώσεις μισθοδοσίας κλπ. Επομένως, μέχρι 10 Ιανουαρίου οι νέες δημοτικές αρχές θα έχουν μία ολοκληρωμένη εικόνα για την οικονομική κατάσταση των δήμων τους.

Μέχρι τέλους του Ιανουαρίου θα συνεχιστεί η απογραφή με την απογραφή χρεογράφων, πρώτων υλών, αναλώσιμων κλπ.
Η τέταρτη φάση της απογραφής είναι έως την 28 Φεβρουαρίου 2011.
Μέχρι τέλος Φεβρουαρίου ολοκληρώνεται:

α) Η απογραφή και αποτίμηση των παγίων περιουσιακών στοιχείων (ιδιωτικά και κοινής χρήσης) των δήμων.
Η Επιτροπή Απογραφής ολοκληρώνει το έργο της έως την 28-2-2011 και παραδίδει αντίγραφο της έκθεσης απογραφής στο δήμαρχο και στον πρόεδρο της Οικονομικής Επιτροπής του δήμου. Ο πρόεδρος της Οικονομικής Επιτροπής συγκαλεί την επιτροπή η οποία αποφασίζει για την καταχώρηση της απογραφής έναρξης στο βιβλίο απογραφών και ισολογισμών του δήμου, καθώς και για τον ορισμό ορκωτού ελεγκτή-λογιστή και του αναπληρωτή του, για τον έλεγχο της απογραφής έναρξης. Μετά την έκδοση του πιστοποιητικού ελέγχου της έκθεσης απογραφής από τον ορκωτό ελεγκτή-λογιστή, συγκαλείται εντός 10 ημερών και όχι αργότερα από την 31η Μαρτίου 2011, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία το δημοτικό συμβούλιο για να συζητήσει σε ειδική για το σκοπό αυτό συνεδρίαση την «Απογραφή περιουσίας Δήμου – Ισολογισμός Έναρξης 01-01-2011» και να αποφασίσει για την έγκριση αυτής.
Επομένως, μέχρι τέλη Μαρτίου οι δημοτικές αρχές, Τρικκαίων, Καλαμπάκας, Πύλης και Φαρκαδόνας πρέπει να έχουν μία ολοκληρωμένη εικόνα για τα την οικονομική κατάσταση των νέων δήμων, για τις οφειλές τους, τα δάνεια, αλλά και τα περιουσιακά τους στοιχεία.

Προηγούμενο άρθρο Πίστωση 150 εκατ. ευρώ για την κατασκευή του Ε – 65
Επόμενο άρθρο ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΗ Η ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΤΟΥ Ε65- 150 ΕΚ. ΕΥΡΩ ΠΙΣΤΩΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ, ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ