Έτοιμη προς δημοπράτηση η Ε.Ο. Τρικάλων – Πύλης


 Βαρύτητα στα οδικά έργα, των οποίων οι διαδικασίες για την υλοποίησή τους βρίσκονται σε εξέλιξη, δίνει η νομαρχιακή αυτοδιοίκηση Τρικάλων.

 Σκοπός να αντιμετωπιστούν κάθε είδους εμπόδια που έχουν προκύψει και στέκονται η αφορμή σε κάποιες των περιπτώσεων για καθυστερήσεις.
Έτοιμο προς δημοπράτηση είναι το έργο της βελτίωσης της οδού Τρικάλων – Πύλης (τμήμα γέφυρα Καραβόπορου – Λυγαριάς). Η νομαρχία Τρικάλων κράτα στα συρτάρια της τις αδειοδοτήσεις τις εγκρίσεις και δεν υπάρχει πλέον καμία εκκρεμότητα.
Προτεραιότητα της νομαρχιακής αυτοδιοίκησης Τρικάλων στην παρούσα φάση είναι η ένταξη του στο ΕΣΠΑ, ούτως ώστε να δρομολογηθεί η κατασκευή κι αυτού του οδικού άξονα.
«Εμεί είμαστε έτοιμοι εδώ και πάρα πολύ καιρό. Θα είναι μια θετική εξέλιξη, όταν και αυτό το έργο ενταχτεί στο ΕΣΠΑ. Γιατί δεν έγινε δεν μπορώ να σας εξηγήσω», τόνισε ο νομάρχης Τρικάλων κ. Ηλίας Βλαχογιάννης.

Ο νομάρχης δεν παρέλειψε να επικεντρωθεί και στο γεγονός ότι μέχρι σήμερα δεν προέκυψε κάποια επικοινωνία από πλευράς Περιφέρειας με την νομαρχία, κι αυτό γιατί, όπως υποστήριξε ο ίδιος, «υπήρξε η δέσμευση ότι αυτό θα έχει ήδη ενταχθεί. Από κει και πέρα, θα πρέπει η Περιφέρεια να απαντήσει γιατί δεν έχει ενταχθεί…».

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στις 25.827.000 ευρώ. Με την εργολαβία προβλέπονται εργασίες χωματουργικών, τεχνικών – έργων αποχέτευσης και αποστράγγισης της οδού, οδοστρωσίας, ασφαλτικών και σήμανσης στην οδό Τρικάλων Πύλης στο τμήμα γέφυρας Καραβόπορου έως και Λιγαριά.
Ειδικότερα προβλέπεται η κατασκευή κύριας αρτηρίας 9,5 χλμ. πλάτους 20 μέτρων με δυο λωρίδες ανά κατεύθυνση και διαχωριστικό στηθαίο από σκυρόδεμα, κατασκευή συνδετήριας οδού της παλαιάς εθνικής οδού με τη νέα χάραξη μήκους 1,1 χλμ. όπου φιλοξενούνται εμπορικές και βιομηχανικές δραστηριότητες, κατασκευή παράπλευρου δικτύου δεξιά κατά την χιλιομέτρηση μήκους 2,6 χλμ., κατασκευή παράπλευρου δικτύου αριστερά κατά τη φορά χιλιομέτρησης μήκους 1,4 χλμ περίπου, κατασκευή ισόπεδου κόμβου Δροσερού (σύνθετης μορφής συνδυασμού σταυρού και ταυ), κατασκευή ισόπεδου κόμβου Παραποτάμου (μορφή διπλού ταυ), κατασκευή ισόπεδου κόμβου Λυγαριάς (μορφή ταυ) και αναμόρφωση του ισόπεδου κόμβου Γόμφων (μορφής σταυρού).

Προηγούμενο άρθρο Κλιμακώνουν τον αγώνα οι γιατροί του ΙΚΑ
Επόμενο άρθρο Ενημερωτική διάλεξη για Οδική Ασφάλεια στην ΣΜΥ