Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η πρώτη φάση του 1ου Ανοικτού Τουρνουά ΣΚΑΚΙ Τρίκαλα 2012 το οποίο διοργανώθηκε από τη Σκακιστική Κίνηση Τρικάλων και έλαβε χώρα στη «στέγη» του συλλόγου, Θεοδοσοπούλου 18, το Σάββατο και την Κυριακή 18 Μαρτίου του 2012.
Η όλη διοργάνωση ξεκίνησε με την επιβεβαίωση των εγγραφών των συμμετεχόντων τόσο των ενηλίκων όσο και των παιδιών αθλητών. Στο πρώτο γκρουπ, αυτό των ενηλίκων, συμμετέχουν 17 αθλητές από τα Τρίκαλα, την Καρδίτσα (3 ΦΟΚ), τον Παλαμά, τα Φάρσαλα, τη Λαμία και την Πάτρα . Στο δεύτερο γκρουπ , αυτό των παιδιών, συμμετέχουν 34 παιδιά από τα Τρίκαλα, την Καρδίτσα (17 ΦΟΚ) και τον Παλαμά, συγκεκριμένα 25 αγόρια και 9 κορίτσια.
Ακολούθησε η τελετή έναρξης κατά τη διάρκεια της οποίας έγινε το καλωσόρισμα των συμμετεχόντων αθλητών και των συνοδών τους από τη Διευθύντρια των Αγώνων και Πρόεδρο του Συλλόγου κα. Αγγέλου Δήμητρα καθώς και η ενημέρωση για το πλαίσιο και τη διαδικασία διεξαγωγής του τουρνουά από τον κ. Τοζάρο Χρήστο Επικεφαλής Διαιτητή και Έφορο Αγώνων του Συλλόγου.
Στους αγώνες που ακολούθησαν πραγματοποιήθηκαν οι τρεις από τους 5 γύρους οι οποίοι προβλέπονται για κάθε γκρουπ χωριστά. Ο χρόνος σκέψης ήταν 90 λεπτά για κάθε παίκτη για την ολοκλήρωση της παρτίδας. Τους αγώνες διαιτήτευσαν εκτός του επικεφαλής διαιτητή και οι διαιτητές Δήμου Στέλιος, Ευαγγέλου Δημήτριος, Κεφάλας Ιωάννης και Πασχάλης Νικόλαος.
Οι τελευταίοι δύο γύροι του τουρνουά θα πραγματοποιηθούν στις 24 Ιουνίου στον ίδιο χώρο. Στους τρεις πρώτους αθλητές και από τα δύο γκρουπ θα απονεμηθούν κύπελλα και μετάλλια, ενώ προβλέπονται χρηματικά έπαθλα στους νικητές του πρώτου γκρουπ. Συγκεκριμένα, από το ποσό των παραβόλων που οι συμμετέχοντες στο πρώτο γκρουπ κατέθεσαν, το 25% δίδεται στον 1ο νικητή, το 15% στο δεύτερο και το 10% στον τρίτο.
Την όλη διοργάνωση στήριξαν μέλη και φίλοι του συλλόγου εθελοντικά και αγόγγυστα ενώ καθ’ όλη τη διάρκεια των αγώνων παρίστατο πλήθος θεατών. Όλα τα μέχρι τώρα αποτελέσματα της διοργάνωσης είναι ήδη αναρτημένα στο διαδίκτυο στην ιστοσελίδα: https://chess-results.com.
Η Οργανωτική Επιτροπή