Δεν πρόκειται να ληφθεί καμία απόφαση που να αφορά το μέλλον των ΤΕΙ που λειτουργούν στα Τρίκαλα χωρίς προηγουμένως να εκφραστεί η άποψη της εκπαιδευτικής κοινότητας και των φορέων της περιοχής.
Αυτό προέκυψε από τη συνάντηση που είχε ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Ν. Λέγκας με τον αν. Υπουργό Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων κ. Κωνσταντίνο Αρβανιτόπουλο. Συνάντηση που έρχεται σε συνέχεια των επανειλημμένων δημόσιων προτάσεων του βουλευτή Τρικάλων με σκοπό τη σύγκλιση των φορέων του Νομού και την πραγματοποίηση συναντήσεων με τους αρμόδιους Υπουργούς, στο πλαίσιο μιας ενιαίας συλλογικής προσπάθειας, η οποία ωστόσο δεν επετεύχθη.
Ο κ. Λέγκας, καταθέτοντας σχετικά υπομνήματα και στοιχεία, υπεραμύνθηκε της λειτουργίας των ΤΕΙ στα Τρίκαλα, προβάλλοντας τον κατοχυρωμένο περιφερειακό χαρακτήρα του ΤΕΙ Λάρισας και την ανάγκη ενίσχυσης των περιφερειακών πόλων του οι οποίοι αντί να συρρικνώνονται, θα έπρεπε να ενισχύονται. Πολύ περισσότερο που η πόλη των Τρικάλων κατέχει το θλιβερό και απαράδεκτο παγκόσμιο ρεκόρ της μικρότερης αναλογίας σπουδαστών προς τους κατοίκους της.
Μετά τη συνάντηση ο κ. Λέγκας έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Είχα μια ουσιαστική συζήτηση με τον αν. Υπουργό Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων κ. Αρβανιτόπουλο.
Η δέσμευση ότι δεν πρόκειται να ληφθεί οποιαδήποτε απόφαση για την κατάργηση των ΤΕΙ που λειτουργούν στα Τρίκαλα χωρίς προηγουμένως να εκφραστεί η άποψη της εκπαιδευτικής κοινότητας και των αρμόδιων φορέων της περιοχής, μας δίνει το χρόνο να προετοιμαστούμε, έστω και τώρα, ώστε να ισχυροποιήσουμε την πρότασή μας.
Και αυτό θα πρέπει να το κάνουμε μαζί με την εκπαιδευτική κοινότητα και τη Διοίκηση του ΤΕΙ Λάρισας. Κάτι που έχουν κάνει άλλα περιφερειακά τμήματα.
Και η κατεύθυνση θα πρέπει να είναι μια. Η αναγνώριση της περιφερειακής δομής του ΤΕΙ Λάρισας μέσα από τη μετατροπή των Τμημάτων που λειτουργούν στα Τρίκαλα, σε Σχολή η οποία θα περιλαμβάνει ομοειδή και συναφή προγράμματα σπουδών (τμήματα). Μέσα από ένα σχεδιασμό που θα ενίσχυε με τις οικονομίες κλίμακος, τη βιωσιμότητα της Σχολής και θα δημιουργούσε έναν ισχυρό εκπαιδευτικό πόλο στην πόλη των Τρικάλων.
Το έργο αυτό δεν είναι εύκολο. Απαιτείται ειλικρινής διάλογος, συνεργασία, ξεκάθαρες κουβέντες, μεθοδική δουλειά.
Σε διαφορετική περίπτωση, θα πρέπει «να μετράμε ανάποδα»».