Ψήφισμα για τις περικοπές των δρομολογίων του ΟΣΕ και την απομόνωση της Δυτικής Θεσσαλίας, κατέθεσαν στο Περιφερειακό Συμβούλιο οι Αντιπεριφερειάρχες Τρικάλων και Καρδίτσας κ.κ. Χρήστος Μιχαλάκης και Βασίλειος Τσιάκος.
Αναλυτικά το ψήφισμα:
Η Περιφερειακή Ενότητα Τρικάλων και η Περιφερειακή Ενότητα Καρδίτσας εκφράζουν την αγανάκτησή της για τη «σφαγή» των σιδηροδρομικών δρομολογίων της Δυτικής Θεσσαλίας.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ προχώρησε από τις 30 Ιανουαρίου 2011 στην αναστολή όλων των τοπικών δρομολογίων Λάρισας – Παλαιοφαρσάλου και Καλαμπάκας – Παλαιοφαρσάλου με αποτέλεσμα την πλήρη σιδηροδρομική απομόνωση της Δυτικής Θεσσαλίας.
Συγκεκριμένα η μοναδική δυνατότητα πλέον σιδηροδρομικής συγκοινωνίας με την Αθήνα είναι το μοναδικό δρομολόγιο 884/885 που αναχωρεί από την Αθήνα στις 8.20 το πρωί και από την Καλαμπάκα στις 17.30.
Σημειώνουμε ότι η κυβέρνηση επανειλημμένα δεσμεύτηκε για την επαναδρομολόγηση του ιντερσίτι 47/48 το οποίο αναχωρούσε από την Καλαμπάκα το πρωί και από την Αθήνα το απόγευμα και εξυπηρετούσε εκατοντάδες δυτικοθεσσαλούς καθημερινά.
Παρ’όλες τις υποσχέσεις μετά τις τελευταίες καταργήσεις απαγορεύεται πλέον στους δυτικοθεσσαλούς να ταξιδέψουν το πρωί για την Αθήνα και το απόγευμα από την Αθήνα για τη Δυτική Θεσσαλία αφού καταργήθηκε το ανταποκρινόμενο δρομολόγιο που είχε μπει στη θέση του 47/48.
Σημειώνεται ακόμη ότι ο συρμός του 884/885 ακινητοποιείται για 5 ώρες στην Καλαμπάκα, ενώ το προσωπικό πληρώνεται για τις ώρες αυτές και το τρένο καταναλώνει ενέργεια ώστε να μην γίνεται ούτε η μεσημβρινή ανταπόκριση με την αμαξοστοιχία 500 Θεσσαλονίκης – Αθήνας.
Μετά από όλα αυτά και μετά το εξαγγελθέν κλείσιμο των σιδηροδρομικών σταθμών αντιλαμβανόμαστε ότι εξυφαίνεται πλέον σχέδιο για την οριστική εγκατάλειψη της σιδηροδρομικής γραμμής της Δυτικής Θεσσαλίας, αφού σκόπιμα οι επιβάτες σπρώχνονται να χρησιμοποιούν άλλα μεταφορικά μέσα.
Καλούμε τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Δημήτρη Ρέππα να αναλάβει επιτέλους την ευθύνη, να επαναφέρει άμεσα το δρομολόγιο 47/48 και μέχρι τότε να δώσει εντολή να γίνονται τα τοπικά δρομολόγια που υποκαθιστούσαν το δρομολόγιο αυτό.