- 3KALANEWS - https://www.3kalanews.gr -

Ψήφισμα των Καθηγητών Πληροφορικής Θεσσαλίας

Με αφορμή τον υπολογισμό των κενών – πλεονασμάτων για την νέα σχολική χρονιά από τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης  ανά την Ελλάδα, πρέπει να επισημανθεί ότι τα τελευταία χρόνια,  οι ενέργειες του Υπουργείου Παιδείας οδηγούν στον ψηφιακό αναλφαβητισμό και έρχονται σε αντίθεση με τις εξαγγελίες  περί «ψηφιακού σχολείου» και αναγκαιότητας  εκσυγχρονισμού της εκπαίδευσης μέσω των νέων  τεχνολογιών.


Στα πλαίσια αυτών των ενεργειών υποβαθμίζεται το σύγχρονο «ψηφιακό» Σχολείο, την εποχή δε της πληροφορίας, δεν διδάσκει στους μαθητές του την επιστήμη της Πληροφορικής σε αντίθεση με ό,τι συμβαίνει παγκοσμίως.

Εμείς οι καθηγητές Πληροφορικής του Παραρτήματος Θεσσαλίας της ΠΕΚΑΠ ζητούμε να εκτελέσουμε το έργο για το οποίο διοριστήκαμε και μέχρι σήμερα επιτελούμε με όλες μας τις δυνάμεις για την εδραίωση ενός ποιοτικού δημόσιου σχολείου που θα παράσχει στους μαθητές του παιδεία και όχι μόνον δεξιότητες.

Είμαστε αντίθετοι με τους σχεδιασμούς του Υπουργείου που αντιμετωπίζουν την Παιδεία αποκλειστικά με αριθμούς και είμαστε αποφασισμένοι να αντιδράσουμε σε τέτοιου είδους στρατηγικές. Συντασσόμαστε με την ΟΛΜΕ και την ΠΕΚΑΠ σε κάθε δράση που θεωρούν κατάλληλη, τους καλούμε να έχουν άμεση συνάντηση με το Υπουργείο Παιδείας και ζητούμε την υποστήριξη του εκπαιδευτικού κόσμου και της ελληνικής κοινωνίας.

Όλοι μαζί ενωμένοι και αλληλέγγυοι (εκπαιδευτικοί, γονείς, μαθητές αλλά και η υπόλοιπη κοινωνία) μπορούμε να ανατρέψουμε τις πολιτικές που υποβαθμίζουν και τελικά διαλύουν το δημόσιο σχολείο.

Το Δ.Σ. του Παρατήματος Θεσσαλίας της ΠΕΚΑΠ

(Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής)