Πρόκειται για έργο ενταγμένο στο ΕΣΠΑ Θεσσαλίας με προϋπολογισμό δημοπράτησης 20.787.000,00 ευρώ. Εντός του Σεπτεμβρίου αναμένεται να εγκατασταθεί ο ανάδοχος του έργου της κατασκευής της νέας εθνικής οδού Τρικάλων – Πύλης από τη γέφυρα Καραβόπορου έως τη Λυγαριά.
Ως γνωστόν, στις 31 Μαΐου, διενεργήθηκε στα γραφεία της Διεύθυνσης Δημοσίων Έργων Θεσσαλίας επαναληπτική δημοπρασία για την ανάδειξη αναδόχου κατασκευής του έργου του θέματος, κατά την οποία κατατέθηκαν δεκαέξι προσφορές, με προσωρινή μειοδότρια την εργοληπτική επιχείρηση «ΚΟΚΚΙΝΟΣ Α.Τ.Ε.Ε.», που πρόσφερε μέση έκπτωση 45,84%. Μετά την κατάθεση της εγγυητικής από τη μειοδότρια εταιρία, άνοιξε ο δρόμος για την εγκατάστασή της σε εργοτάξιο και την έναρξη των εργασιών για την κατασκευή του δρόμου εφόσον το επιτρέψουν οι καιρικές συνθήκες του φθινοπώρου.
Πρόκειται για έργο ενταγμένο στο ΕΣΠΑ Θεσσαλίας με προϋπολογισμό δημοπράτησης 20.787.000,00 ευρώ και με αντικείμενο την κατασκευή νέου οδικού τμήματος από τον ισόπεδο κόμβο Δροσερού μέχρι τον ισόπεδο κόμβο Γόμφων, που θα παρακάμπτει το τμήμα της παλιάς Ε.Ο. Τρικάλων – Άρτας το οποίο διέρχεται μέσω των οικισμών της Πηγής και της Λυγαριάς.
Σε ότι αφορά το τεχνικό μέρος στο έργο, προβλέπονται εργασίες χωματουργικών, τεχνικών έργων αποχέτευσης και αποστράγγισης της οδού, όπως επίσης και εργασίες οδοστρωσίας, ασφαλτικών και σήμανσης στην οδό Τρικάλων – Πύλης, από την γέφυρα Καραβόπορου μέχρι και την Λυγαριά.
Ειδικότερα προβλέπεται:
– Η κατασκευή κύριας αρτηρίας, μήκους 9,5 χιλιομέτρων. Στο συγκεκριμένο τμήμα προβλέπεται η κατασκευή δρόμου πλάτους 20 μέτρων, με δυο λωρίδες ανά κατεύθυνση και στηθαίο.
– Η κατασκευή συνδετήριας οδού της παλαιάς εθνικής οδού με τη νέα χάραξη, μήκους 1,1 χιλιομέτρου περίπου. Στο συγκεκριμένο τμήμα, θα κατασκευαστεί μία λωρίδα ανά κατεύθυνση, ενώ το πλάτος του δρόμου θα είναι 10 μέτρα περίπου.
– Η κατασκευή παράπλευρου δικτύου δεξιά, κατά την φορά χιλιομέτρησης, μήκους 2,6 χιλιομέτρων περίπου, αλλά και η κατασκευή παράπλευρου δικτύου αριστερά κατά την φόρα χιλιομέτρησης, μήκους 1,4 χιλιομέτρου περίπου. Και στις δυο περιπτώσεις, θα κατασκευαστούν παράπλευροι δρόμοι, μόνο στα σημεία που υπάρχουν εμπορικές και βιομηχανικές δραστηριότητες, ενώ ο δρόμος θα είναι πλάτους 8 μέτρων περίπου.