Την συστράτευση όλων, πολιτών και φορέων, ώστε να αποκτήσουν εκ νέου τα Τρίκαλα, το αυτονόητο, δηλαδή σιδηροδρομική επικοινωνία με την Αθήνα και την Θεσσαλονίκη ζήτησαν για ακόμα μια φορά, χθες τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου “Φίλοι του Σιδηρόδρομου” Τρικάλων, κατά την διάρκεια της ευρείας σύσκεψης που πραγματοποιήθηκε, στη αίθουσα του Εργατικού Κέντρου Τρικάλων.
Ως γνωστόν, σήμερα η Διοίκηση του Συλλόγου θα καταθέσει μηνυτήρια αναφορά στον Εισαγγελέα, κατά παντός υπευθύνου για την κατάργηση των δρομολογίων του ΟΣΕ και το κλείσιμο των σταθμών της Δυτικής Θεσσαλίας. Για τον λόγο αυτόν, χθες πραγματοποιήθηκε η σύσκεψη, ώστε να δοθεί η ηθική συμπαράσταση και στήριξη στα μέλη του Συλλόγου στην προσπάθεια που έχουν ξεκινήσει για να αποκτήσουν τα Τρίκαλα, την σιδηροδρομική επικοινωνία με την Αθήνα και την Θεσσαλονίκη.
Ο πρόεδρος του Συλλόγου, κ. Γιώργος Κρανιάς έκανε μια εκτενής αναφορά στις ενέργειες που έχουν γίνει μέχρι στιγμής, ενώ τόνισε πως θα πρέπει ως πολίτες και κάτοικοι του Νομού να πάρουν αποφάσεις για να γίνουν ορισμένες κινήσεις, έχοντας ως στόχο να δοθούν οι απαντήσεις από τους αρμοδίους για τις ενέργειες που έγιναν σε βάρος των επιβατών. «Χρειάζεται η συστράτευση όλων, διότι η απόφαση είναι απαράδεκτη. Πρέπει να αντιδράσουμε δυναμικά, είτε με το κλείσιμο τις ράγες, είτε με το να κάνουμε μια συγκέντρωση για να εκφράσουμε την έντονη αντίθεση μας», σημείωσε.
Ενώ, δεν παρέλειψε να τονίσει ότι «το μεσημέρι και ενώ οι σταθμοί των Τρικάλων και της Καρδίτσας είναι ανοικτοί το τρένο να παραμένει ακίνητο για 5 ώρες στην Καλαμπάκα και να μην γίνεται η ανταπόκριση με την αμαξοστοιχία 501 Αθήνας-Θεσσαλονίκης, όπως γινόταν έως τώρα ώστε να υπάρχει μεσημεριανό δρομολόγιο προς Αθήνα και από Θεσσαλονίκη, ενώ αντίθετα το απόγευμα που περνάει το τρένο για την Αθήνα οι σταθμοί είναι κλειστοί για να μην μπορούν να εκδώσουν εισιτήρια οι επιβάτες με αποτέλεσμα οι άνθρωποι να επιβιβάζονται τυφλά στο τρένο χωρίς να γνωρίζουν αν θα έχουν ή δεν θα έχουν θέση. Όπως αντιλαμβάνονται πια όλοι, αυτές οι απαράδεκτες μεθοδεύσεις μόνο τυχαίες δεν είναι και οδηγούν με μαθηματική πλέον ακρίβεια στην απαξίωση και στο οριστικό κλείσιμο της γραμμής».