Διπλός ο στόχος των χθεσινών επισκέψεων του εκλεγμένου Δημάρχου Τρικκαίων, Δημήτρη Παπαστεργίου. Ο ένας, η προεργασία για τα εκπαιδευτικά θέματα. Ο δεύτερος, η έμφαση σε ζητήματα Παιδείας.
Είναι δεδομένο ότι οι δημοτικές αρχές δεν παρεμβαίνουν στην εκπαιδευτική διαδικασία. Μπορούν, όμως, να προσφέρουν κάθε είδους συνδρομή και βοήθεια στην εκπαιδευτική κοινότητα.
Άλλωστε, σύμφωνα με τις προεκλογικές θέσεις του νέου Δημάρχου Τρικκαίων, η «επανεκκίνηση» συνίσταται και στην έγκαιρη προετοιμασία των σχολικών μονάδων, προκειμένου τα διδακτήρια του Δήμου μας, να λειτουργήσουν χωρίς προβλήματα με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς. Γι’ αυτό και ο κ. Παπαστεργίου επισκέφθηκε τον προϊστάμενο Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κ. Χαρ. Καφανέλλη, καθώς και την πρόεδρο των Σχολικών Επιτροπών του Δήμου μας, κ. Βάσω Κάκλα. Σήμερα δε το μεσημέρι, ολοκληρώνει το κύκλο των συναντήσεών του με τον προϊστάμενο της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κ. Θεόδωρο Τσέλιο.
Στις σχετικές συζητήσεις, τέθηκαν τα σοβαρά ζητήματα στέγασης συγκεκριμένων σχολείων (κυρίως νηπιαγωγεία), σε συνδυασμό με τις δυνατότητες υποβολής προτάσεων για κατασκευή νέων διδακτηρίων.
Ταυτοχρόνως, η ενημέρωση από την κ. Κάκλα για τις σχολικές επιτροπές (νομοθεσία, λειτουργία, υφιστάμενη κατάσταση στον Δ. Τρικκαίων, διάθεση πιστώσεων για την συντήρηση & επισκευή από την πρόσφατη κατανομή των ΚΑΠ) ολοκλήρωσε την άποψη του συνδυασμού για τα θέματα λειτουργίας των σχολικών μονάδων. Για τον λόγο αυτόν, η επανεκκίνηση στην εκπαίδευση, σε επίπεδο υποδομών, δράσεων και ανάδειξης της Παιδείας ως μοχλού για τη δημιουργία ολοκληρωμένων πολιτών, διέρχεται από μια καινοτομία.
Στις προθέσεις του κ. Παπαστεργίου, εκτός από τη σχετική αντιδημαρχία, είναι και η ενεργοποίηση της Δημοτικής Επιτροπής Παιδείας, η οποία θα στηρίζει και θα λειτουργεί ως πόλος βελτίωσης της όλης κατάστασης στην εκπαιδευτική κοινότητα. Ο συγκεκριμένος τρόπος λειτουργίας της θεσμοθετημένης επιτροπής στοχεύει στην υποβολή προτάσεων για την δημιουργία υποδομών και την βελτίωση των δομών, και στην ανάδειξη του πλούσιου εκπαιδευτικού (μαθητικού και εκπαιδευτικού) δυναμικού του Δήμου μας, σε πλήθος επιπέδων.