Ο βουλευτής Τρικάλων της Δημοκρατικής Αριστεράς κ.Γ.Κυρίτσης, συνοδευόμενος από το Γραμματέα της Νομαρχιακής Επιτροπής κ.Κ.Παππά επισκέφθηκαν τις εγκαταστάσεις των ΤΕΙ Τρικάλων και συναντήθηκαν με τους προϊσταμένους των δύο τμημάτων κ.κ Λάμπρο Σδρόλια και Λοκκα Θεόφιλο και το προεδρείο του συλλόγου σπουδαστών και ενημερώθηκαν για τα λειτουργικά και οργανωτικά προβλήματα του εκπαιδευτικού ιδρύματος. Κοινή διαπίστωση αποτέλεσε η διαχρονική αδιαφορία των τοπικών αυτοδιοικητικών αρχών (τοπική, νομαρχιακή και περιφερειακή αυτοδιοίκηση), της διοίκησης του ΤΕΙ Θεσσαλίας (Λάρισα) και της Πολιτείας που αγγίζει τα όρια της υποκρισίας αν αναλογιστούμε τις «φωνές αγωνίας» και τις αγωνιστικές «κορώνες» που ακούστηκαν το τελευταίο διάστημα.
Στη συνάντηση, ο βουλευτής κ. Γ.Κυρίτσης τόνισε ότι η Δημοκρατική Αριστερά επιδιώκει, με την πρόταση που κατέθεσε, ουσιαστικές αλλαγές στη δομή και το χάρτη της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, με κριτήρια ακαδημαϊκά και στόχο την αναβάθμιση των παρεχόμενων τίτλων σπουδών. Με γνώμονα αυτή τη θέση, η ΔΗΜΑΡ και ο Πρόεδρός της Φώτης Κουβέλης, επέμεναν και πέτυχαν, μαζί με άλλους τοπικούς πολιτικούς παράγοντες, την παραμονή και αναβάθμιση του ΤΕΙ στα Τρίκαλα ως ένα Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών Τεχνολογικής Εκπαίδευσης με δυο κατευθύνσεις. Η ΔΗΜΑΡ θεωρεί η επιτυχία αυτή όχι μόνο δεν πρέπει να εφησυχάσει την τοπική κοινωνία, την εκπαιδευτική και σπουδαστική κοινότητα, αλλά να αποτελέσει το εφαλτήριο για την δημιουργία ενός εκπαιδευτικού ιδρύματος που θα πληροί ακαδημαϊκά κριτήρια και θα παρέχει ουσιαστικές γνώσεις. Σε διαφορετική περίπτωση η πορεία και κατάληξή του, είναι προδιαγεγραμμένη.
Από τη μεριά τους οι κ.κ. Προϊστάμενοι ευχαρίστησαν τον βουλευτή, την ΔΗΜΑΡ και τον Πρόεδρό της για τις συντονισμένες ενέργειες που έγιναν ώστε να παραμείνει το τμήμα στη πόλη των Τρικάλων και κατέθεσαν συγκεκριμένες προτάσεις για την αντιμετώπιση των σοβαρών προβλημάτων που υφίστανται.
Ο βουλευτής Τρικάλων της ΔΗΜΑΡ δεσμεύτηκε να προωθήσει στους αρμόδιους παράγοντες της Κυβέρνησης τα πολλά και σοβαρά προβλήματα του εκπαιδευτικού ιδρύματος (υλικοτεχνική υποδομή, οργάνωση και διοίκηση, εκπαιδευτικό προσωπικό, διασύνδεση με ερευνητικά κέντρα και πανεπιστημιακά ιδρύματα) και συμφωνήθηκε να υπάρχει τακτική επαφή, συνεργασία και ενημέρωση.