Προχωρά στο δήμο Τρικκαίων η πρόσληψη προσωπικού με ΑΣΕΠ


 Ως το τέλος του ερχόμενου μήνα θα έχει ολοκληρωθεί η σχετική διαδικασία για την πρόσληψη 70 περίπου ατόμων στο δήμο Τρικκαίων μέσω ΑΣΕΠ, όπως δήλωσε χθες ο δήμαρχος κ. Λάππας. Ο κ. Λάππας υπογράμμισε πως τα άτομα θα προσφέρουν υπηρεσίες για οκτώ μήνες. Πιο αναλυτικά πρόκειται για για την διαδικασία πρόσληψης προσωπικού ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου διάρκειας έως οκτώ (8) μήνες, για την αντιμετώπιση αναγκών ανταποδοτικών υπηρεσιών.

Ανάγκες

 Το προσωπικό θα χρησιμεύσει για ην κάλυψη του προγράμματος αποκομιδής απορριμμάτων της Υπηρεσίας Καθαριότητας του Δήμου Τρικκαίων, των αναγκών του Δημοτικού Αμαξοστασίου, του τμήματος Δημοτικού Ηλεκτροφωτισμού. Επίσης θα χρησιμοποιηθούν και για τις επείγουσες και έκτακτες ανάγκες του νέου Δήμου Τρικκαίων όπως χιονοπτώσεις, παγετοί, πλημμύρες, σπασίματα – εκριζώσεις δένδρων, κατολισθήσεις κ.α. που προξενούνται από έκτακτα και έντονα καιρικά φαινόμενα πρέπει να αποκατασταθούν από συνεργεία του Δήμου. Τα μηχανήματα και οχήματα του που υπάρχουν στο Δήμο δεν στελεχώνονται από μόνιμο και αορίστου χρόνου προσωπικό και για την επάνδρωση τους απαιτείται άμεσα ο κάτωθι πίνακας εργαζομένων.

Η Υπηρεσία Καθαριότητας, αναφέρθηκε σε συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου, στο πλαίσιο μελέτης διαχείρισης του προσωπικού πρέπει να λειτουργήσει ως ένας φορέας διαχείρισης Στερεών αποβλήτων. Η στρατηγική του φορέα στη γνωστή Ιεραρχία διαχείρισης αποβλήτων είναι:

  • Καταρχάς, πρόληψη της δημιουργίας αποβλήτων.
  • Επαναχρησιμοποίηση των προϊόντων.
  • Πλήρη ανακύκλωση όλων των απορριμμάτων.
  • Σχέδιο για τη συλλογή και τη μεταφορά των απορριμμάτων με τη χαμηλότερη κατανάλωση ενέργειας. Με τοποθέτηση κάδων , Σταθμούς μεταφόρτωσης, κλειστά containers κ.α.
  • Ανάκτηση ενέργειας με πολλούς τρόπους
  • Συμμετοχή όλων των φορέων και των Δημοτών στις παραπάνω διαδικασίες.
  • Πλήρη ανανέωση του μηχανολογικού εξοπλισμού με οχήματα ειδικά για κάθε είδους αποοριμμάτων που θα είναι χαμηλής κατανάλωσης καυσίμου και νέας αντιρρυπαντικής τεχνολογίας που θα επιβαρύνουν στο ελάχιστο περιβαλλοντικά την πόλη.
  • Δόμηση όλης της Υπηρεσίας με καττάλληλο προσωπικό ώστε να επιτευχθεί μείωση προσωπικού επειδη το εργατικό κόστος είναι περίπου το 70% των εξόδων της Υπηρεσίας.
Προηγούμενο άρθρο Επιστολή Δημάρχου Τρικκαίων για μη συμμετοχή του στο 7ο Φεστιβάλ Θεσσαλών Ευρώπης λόγω ανειλημμένων υποχρεώσεων
Επόμενο άρθρο Στο δήμο Τρικκαίων η Διεύθυνση Εγγείων Βελτιώσεων