Προγραμματισμός για όλα, έμφαση στην καθημερινότητα, εξοικονόμηση πόρων. Σε αυτό το τρίπτυχο κινήθηκε η συνάντηση του Δημάρχου Τρικκαίων με τον αντιδήμαρχο Καθαριότητας και Καθημερινότητας κ. Αλ. Πολυμερόπουλο, στο αμαξοστάσιο του Δήμου. Παρόντων και υπηρεσιακών παραγόντων, συζητήθηκε ένα ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων, τα οποία είναι αρμοδιότητα της συγκεκριμένης αντιδημαρχίας, αλλά και αφορούν άμεσα τους πολίτες.
Για παράδειγμα, τέθηκαν επί τάπητος ζητήματα φωτισμού, καθαριότητας, επισκευών σοβαρών ή λιγότερο σοβαρών βλαβών. Για όλα αυτά, όμως, απαιτείται προσωπικό και, επομένως, προγραμματισμός προσλήψεων, με συμβάσεις διαφορετικής χρονικής διάρκειας. Και, προκειμένου να λειτουργήσουν τα μηχανήματα του Δήμου, χρειάζεται μια σαφής αξιολόγηση των δυνατοτήτων τους, της υπάρχουσας κατάστασης και των κινήσεων που μπορούν να γίνουν για τη χρήση τους.
Επίσης, συζητήθηκε το ενδεχόμενο προμήθειας νέων χειραμαξών για την καθαριότητα, ζητήματα για τα ανταλλακτικά, η λειτουργία των φαναριών, ακόμη και ο στολισμός του Δήμου την περίοδο των Χριστουγέννων, ακριβώς επειδή απαιτείται προγραμματισμός και προετοιμασία. Με τη μακράς διάρκειας σύσκεψη ολοκληρώθηκε ένας πρώτος κύκλος ουσιαστικών συναντήσεων για την επίλυση προβλημάτων και τον προγραμματισμό δράσεων. Και οι δύο αυτές κινήσεις προωθούν τη βελτίωση της παροχής υπηρεσιών στους πολίτες, στο πλαίσιο της «μάχης της καθημερινότητας».