Προβληματισμοί της Αερολέσχης Πύλης


Η μάχη των αυτοδιοικητικών εκλογών στο Δήμο Πύλης φούντωσε. Ανταλλαγή “πυρών” μεταξύ των δύο εκ των τριών μέχρι τώρα υποψηφίων δημάρχων, “μεταγραφές” πρωτοκλασάτων ή μη υποψηφίων δημοτικών συμβούλων, μυστικές ή φανερές διαβουλεύσεις, συμμετοχή σε πάσης φύσεως εκδηλώσεις και χορευτικές φιγούρες που θα ζήλευαν πολλοί.

Θα μου πείτε τώρα τι αφορούν αυτά ένα μη κερδοσκοπικό αεραθλητικό σωματείο; 

Ενδεχομένως δεν θα έπρεπε να το αφορούν, όμως … ζούμε στην Ελλάδα … στη χώρα που η τύχη, ίσως και η ύπαρξη ενός τέτοιου Σωματείου εξαρτάται άμεσα ή έμμεσα από τους εν λόγω Αυτοδιοικητικούς. 

Τρία χρόνια μετά την ίδρυση της ΑΕΡΟΛΕΣΧΗΣ ΠΥΛΗΣ και μια ανάσα από τις αυτοδιοικητικές εκλογές Α’ και Β’ βαθμού, ψάχνουμε απεγνωσμένα να εντοπίσουμε στις προγραμματικές δηλώσεις των υποψηφίων μια λέξη, μια φράση σχετικά με το σχεδιασμό (για την υλοποίηση άστο καλύτερα) ενός Πεδίου Προσγείωσης στο Δήμο της έδρας μας ή έστω στο νομό Τρικάλων που απέμεινε ουραγός στον τομέα αυτό ανάμεσα στους άλλους Θεσσαλικούς νομούς.

Μάταια !!! 

Το θέμα αυτό είναι έξω από το “κάδρο της ανάπτυξης” των επίδοξων διεκδικητών του Δημαρχιακού θώκου, όπως προφανώς ήταν και συνεχίζει να είναι έξω από κάθε μελέτη-σχεδιασμό τόσο της Περιφερειακής Ενότητας Τρικάλων όσο και του Επιμελητηρίου Τρικάλων.

Ημερίδες και Συμπόσια της τελευταίας τριετίας με βαρύγδουπους τίτλους, δεν ασχολήθηκαν καθόλου με το θέμα αυτό κάτι που όμως έπραξαν οι ομότιμοί τους στο γειτονικό νομό Καρδίτσας, καταφέρνοντας μάλιστα στις 13 Φεβρουαρίου τρέχοντος έτους, να λάβουν την απαραίτητη άδεια λειτουργίας του Δημοτικού Πεδίου Προσγείωσης Μυρίνης. Ενός Πεδίου που έβαλε την Καρδίτσα στον επίσημο “παγκόσμιο αεροπορικό χάρτη” και έπεται συνέχεια με το σχεδιαζόμενο “υδατοδρόμιο Λίμνης Πλαστήρα”.

Γυρίζοντας το χρόνο πίσω, στεκόμαστε στις επαναλαμβανόμενες συνεδριάσεις της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής του Δήμου υπό την προεδρία του τότε αντιδημάρχου Τεχνικών Υπηρεσιών κ. Νικ. Τόλια και τη σθεναρή υποστήριξη των αρνητικών θέσεων αυτού, από τον τότε αντιδήμαρχο Τουρισμού (!!) κ. Αθαν. Πλαβό. Και αν για τις τεχνικές υπηρεσίες του Δήμου ήταν ένα επιπλέον έξοδο – εμείς αντιπροτείναμε να αναλάβουμε εξ ολοκλήρου την διαμόρφωση κατόπιν παραχώρησης της χρήσεως γης – ο αντιδήμαρχος Τουρισμού πως αντιλαμβάνονταν την περαιτέρω πολύπλευρη τουριστική ανάπτυξη του τόπου χωρίς την ύπαρξη αεροδρομίου;

Εκτός και αν συμμερίζονταν την άποψη του επικεφαλής μείζονος αντιπολίτευσης κ. Απόστ. Παντέρα πως “δεν εντόπιζε οφέλη από τη δημιουργία αεροδρομίου στην περιοχή” ή την ακόμη πιο “προχωρημένη” εκδοχή του κ. Δημ. Αρμάγου ότι “τα αεραθλήματα είναι ελιτίστικα σπορ”.

Δεν ξεχνούμε βέβαια και την πρόωρη αποχώρηση από τη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, του επικεφαλής ελάσσονος αντιπολίτευσης κ. Κων. Μαράβα και των δημοτικών του συμβούλων δίχως να τοποθετηθούν επί του θέματος.

Τέλος, δεν λησμονούμε τη θετική προσέγγιση του θέματος σε επίπεδο Περιφέρειας Θεσσαλίας, από τον τότε θεματικό Αντιπεριφερειάρχη Αθλητισμού και νυν Εντεταλμένο Σύμβουλο Αθλητισμού κ. Ευθ. Ρεντζιά, σε πλήρη αντίθεση με τη “χλιαρή” στάση του Αντιπεριφερειάρχη Τρικάλων κ. Χρ. Μιχαλάκη.

Σήμερα, δυόμισι μήνες πριν τις εκλογές, αναμένοντας υπομονετικά την απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου επί της προτάσεώς μας, στερούμενη την απαραίτητη “αθλητική στέγη” μας και μια ανάσα από τη συγκρότηση της “1ης Σειράς Χειριστών Υπερελαφρών Αεροσκαφών”,

 ε ρ ω τ ο ύ μ ε 

αφενός τον κ. Κ. Κουφογάζο εάν παραμένει στην αρχική του θέση υποστήριξης του αιτήματός μας, αφετέρου τους έως τώρα επίσημα υποψήφιους Δημάρχους κ. Κων. Μαράβα, κ. Γεώρ. Περγαντή, την “Κίνηση Προβληματισμού του Δήμου Πύλης” στην οποία συμμετέχει ο κ. Αθ. Πλαβός και τον Αντιπεριφερειάρχη Τρικάλων κ. Χρ. Μιχαλάκη, πως τοποθετούνται – δεσμεύονται στη δημιουργία ενός Πεδίου Προσγείωσης στο Δήμο Πύλης;

 

του Ηλία Ντούβλη-Προέδρου της ΑΛ.ΠΥ.

 

Προηγούμενο άρθρο Πανηγυρική εκδήλωση της δεκαετίας ετοιμάζουν οι Θεσσαλοί της Ευρώπης
Επόμενο άρθρο Πέθανε ξαφνικά 45χρονος στρατιωτικός