Παρέμβαση Κ. Αγοραστού στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τα δρομολόγια του Θεσσαλικού σιδηροδρόμου


 Παρέμβαση για τα δρομολόγια του Θεσσαλικού Σιδηροδρόμου έκανε ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Κώστας Αγοραστός στον Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ. Αθανάσιο Ζηλιασκόπουλο, ο οποίος δεσμεύτηκε να επισκεφθεί τη Λάρισα την επόμενη εβδομάδα ώστε να συζητήσει διεξοδικά για το θέμα με τον Περιφερειάρχη Θεσσαλίας.

 Ο κ. Κ. Αγοραστός ζήτησε, ειδικότερα, να πυκνώσουν τα δρομολόγια του ΟΣΕ εντός Θεσσαλίας και προς Αθήνα – Θεσσαλονίκη, να αξιοποιηθεί το εργοστάσιο του Βόλου, να δρομολογηθεί καινούργιο τροχαίο υλικό  RAIN-BASS στη Θεσσαλία και να σταματήσει η ταλαιπωρία των εργαζόμενων και συνταξιούχων του ΤΑΠ-ΟΤΕ που πρέπει να μεταβαίνουν στην Αθήνα και Θεσσαλονίκη για έγκριση των ιατρικών δαπανών.

Όλα αυτά τα θέματα, τα οποία μαζί με το πρόγραμμα JESSICA θα συζητήσει με τον κ. Ζηλιασκόπουλο, ο κ. Κ. Αγοραστός τα συζήτησε διεξοδικά με εκπροσώπους Εργατικών Κέντρων και την διοίκηση του Συνδέσμου  Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας και συγκεκριμένα η πρόεδρος του ΕΚ Τρικάλων κα Κωνσταντίνα Δήμα, ο γραμματέας του ΕΚΤ κ. Μιχάλης Μαντέλας, το μέλος του ΕΚΤ κ. Θωμάς Χαχάμης, ο αντιπρόεδρος του ΕΚ Καρδίτσας κ. Χρήστος Σχιζοδήμος, ο ταμίας του ΕΚ Βόλου κ. Κώστας Κωνσταντίνου, το μέλος του ΔΣ του ΕΚ Λάρισας και πρόεδρος εργαζομένων ΟΣΕ Λάρισας κ. Κώστας Σόφος και ο πρόεδρος του Συνδέσμου  Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας κ. Δημήτρης Νικολάου.

Οι Θεσσαλοί σιδηροδρομικοί επισήμαναν την αναγκαιότητα να πυκνώσουν τα δρομολόγια

-Στη γραμμή Λάρισας – Βόλου, στην οποία σήμερα υπάρχουν 9 ζεύγη δρομολογίων ενώ πριν 2 χρόνια υπήρχαν 15 ζεύγη.

-Στη γραμμή Καλαμπάκα – Παλαιοφάρσαλος, στην οποία μέχρι σήμερα λειτουργούσαν έξι ζεύγη δρομολογίων και σήμερα υπάρχουν τρία: Αθήνα – Καλαμπάκα- Αθήνα, Καλαμπάκα – Θεσσαλονίκη – Καλαμπάκα και (πρωινό) Λάρισα – Θεσσαλονίκη.

Οι σιδηροδρομικοί προτείνουν δρομολόγια Καλαμπάκα – Αθήνα κατευθείαν

δρομολόγιο Καλαμπάκα – Θεσ/νικη κατευθείαν, δρομολόγια με άμεσες ανταποκρίσεις για Αθήνα – Θεσσαλονίκη.

Ζήτησαν επίσης να μην καταργηθεί το απ’ ευθείας δρομολόγιο Βόλου – Αθήνας και να αξιοποιηθεί το εργοστάσιο του Βόλου στο οποίο υπάρχει έμπειρο τεχνικό προσωπικό και έχει μεγάλες τεχνικές δυνατότητες.

Ακόμη είπαν ότι με την ηλεκτροκίνηση στη γραμμή Λιοσίων – Κιάτου υπάρχει καινούργιο τροχαίο υλικό  RAIN-BASS για το οποίο έχουν δοθεί υποσχέσεις να δρομολογηθεί στη γραμμή Βόλου – Λάρισα αλλά μέχρι σήμερα δεν έχουν υλοποιηθεί.

Στη συνάντηση επισημάνθηκαν τα μεγάλα προβλήματα που δημιουργεί στους εργαζόμενους και τους συνταξιούχους σιδηροδρομικούς της Θεσσαλίας το γεγονός ότι αναγκάζονται να μεταβαίνουν σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη προκειμένου να εισπράξουν από το ΤΑΠ ΟΤΕ τα χρήματα για τις ιατρικές τους δαπάνες (για το θέμα αυτό ο κ. Κ. Αγοραστός έχει κάνει παρέμβαση προς την κυβέρνηση και τον ΟΣΕ).

Ανέδειξαν επίσης τα θέματα της ηλεκτροκίνησης του Θεσσαλικού Δικτύου, ενώ για το τρενάκι του Πηλίου εξέφρασαν την άποψη ότι δεν πρέπει να ιδιωτικοποιηθεί αλλά να πραγματοποιούνται δρομολόγια και το χειμώνα ώστε να αυξηθεί η τουριστική κίνηση προς την περιοχή.

Προηγούμενο άρθρο Ν. Λέγκας: «Καλλικράτη α λα καρτ » εφαρμόζει η κυβέρνηση
Επόμενο άρθρο Παρέμβαση του Μαγκούφη Χρήστου στην Επιτροπή Περιφερειών της Βουλής σχετικά με τη συμβολή της Περιφερειακής Διοίκησης στην Ανάπτυξη των περιφερειών