Έχοντας υπόψη: 1. Τις διατάξεις του άρθρου 59 του ν.3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α΄ 87), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
2. Τις διατάξεις του άρθρου 2 του ν. 3852/2010, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
3. Την υπ’ αριθμ. 28549/16.04.2019 (ΦΕΚ 1327/17.04.2019 τεύχος Β΄) απόφαση ΥΠ.ΕΣ. «Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Χώρας, σύμφωνα με το ν. 3852/2010, όπως ισχύει».
4. Τις διατάξεις του άρθρου 92 του ν.3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α΄ 87), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει σχετικά με την αντιμισθία των αιρετών.
5. Τις διατάξεις του άρθρου 93 του ν.3852/2010«Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α΄ 87), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, αναφορικά με την ειδική άδεια κατά τη διάρκεια της θητείας αιρετών του Δήμου που έχουν υπαλληλική ιδιότητα.
6. Τη διάταξη της παραγράφου 7 του άρθρου 59 του ν.3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωµένης ∆ιοίκησης – Πρόγραµµα Καλλικράτης» (Α’87), η οποία προστέθηκε µε το άρθρο 47 Ν.4647/2019 (ΦΕΚ Α 204/16.12.2019), και ορίζει ότι ‘’Με την απόφαση της παραγράφου 5 και τηρουµένων των προϋποθέσεων του άρθρου αυτού, µπορεί να ορίζονται άµισθοι αντιδήµαρχοι σε αριθµό που δεν υπερβαίνει το ένα τρίτο του αριθµού των αντιδηµάρχων της παραγράφου 2. Τυχόν κλάσµα στρογγυλοποιείται στην αµέσως επόµενη ακέραια µονάδα, αν ισούται ή υπερβαίνει το ήµισυ αυτής. Οι άµισθοι αντιδήµαρχοι δεν δικαιούνται αντιµισθίας ή οποιασδήποτε άλλης οικονοµικής απολαβής και ο αριθµός τους δεν προσµετράται για τον υπολογισµό των θέσεων ειδικών συµβούλων -συνεργατών, κατά την παράγραφο 1 του άρθρου 163 του Κώδικα Κατάστασης ∆ηµοτικών και Κοινοτικών Υπαλλήλων’’.
7. Τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής έτους 2021 της Ε.Σ.Υ.Ε. (αποφ. 2846/Β4-461/21.04.2023, ΦΕΚ 2802/26.04.2023 τεύχος Β΄), για το Δήμο Μετεώρων, σύμφωνα με τα οποία ο πληθυσμός του Δήμου Μετεώρων ανέρχεται στους 19.274 κατοίκους.
8. Το γεγονός ότι ο Δήμος Μετεώρων έχει οκτώ (8) Δημοτικές Ενότητας.
9. Τον Οργανισμό Εσωτερικών Υπηρεσιών του Δήμου (ΦΕΚ 2276/β/12.10.2011) στον οποίο περιγράφονται ανά οργανική μονάδα οι αρμοδιότητες που ασκεί ο Δήμος.
10. Την τροποποίηση του Ο.Ε.Υ. του Δήμου Μετεώρων όπως αυτός δημοσιεύθηκε (Φ.Ε.Κ. 6600/Β΄/03-12-2024)
11. Το Ν. 4674/2020 (Α΄ 53), όπως ισχύει.
12. Την αριθμ. 82/59633/20.08.2019 εγκύκλιο του ΥΠ.ΕΣ. με θέμα «Ορισμός Αντιδημάρχων» και ΑΔΑ ΨΨ3Ψ465ΧΘ7-5ΑΜ.
13. Την αριθμ. 48/22119/07.04.2020 εγκύκλιο του ΥΠ.ΕΣ. με θέμα «Ορισμός Αντιδημάρχων».
14. Την αριθμ. 1333/110822/27.12.2023 εγκύκλιο του ΥΠ.ΕΣ. με θέμα «Αντιδήμαρχοι» και ΑΔΑ ΨΠΒΖ46ΜΤΛ6-Ρ90.
15. Την ανάγκη για αποτελεσματικότερη και αποδοτικότερη άσκηση των αρμοδιοτήτων του Δήμου Μετεώρων.
ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ
Α. Όπως ορίσει τους κατωτέρω Δημοτικούς Συμβούλους ως Αντιδημάρχους του Δήμου Μετεώρων με θητεία από 01.01.2025 έως 31.12.2025 εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου (01.01.2024 – 31.12.2028), και μεταβιβάσει σε αυτούς τις αρμοδιότητες ως εξής:
1. Τον Δημοτικό Σύμβουλο Αθανάσιο Καραπέτσα ως έμμισθο Αντιδήμαρχο, Περιφέρειας Τομέα Α΄ Χασίων – Μαλακασίου με αρμοδιότητες:
• Προτείνει την εισαγωγή θεμάτων αρμοδιότητάς του στο Δημοτικό Συμβούλιο και την Δημοτική Επιτροπή, μετά από προηγούμενη ενημέρωση του Δημάρχου.
• Εκτελεί τις αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου και της Δημοτικής Επιτροπής, που αναφέρονται στο αντικείμενο και τις αρμοδιότητές του.
• Έχει την ευθύνη της εύρυθμης λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στις Δημοτικές Ενότητες της αρμοδιότητάς του.
• Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που έχει σχέση με τον τομέα των αρμοδιοτήτων του.
• Την καθαριότητα οδών, πλατειών, πεζοδρόμων, πάρκων, παρτεριών, οικοπέδων, ελεύθερων και κοινόχρηστων χώρων, ναών, νεκροταφείου, άλσους, ποταμών και ρεμάτων των Δημοτικών Ενοτήτων της αρμοδιότητάς του.
• Συνεργάζεται με τους Αντιδημάρχους και τους εκάστοτε Προέδρους των Νομικών Προσώπων του Δήμου για την προώθηση θεμάτων στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων του.
• Συνεργάζεται με τους Προέδρους και τα Συμβούλια των Τοπικών Κοινοτήτων της αρμοδιότητάς του για την επίλυση των προβλημάτων τους.
• Εκπροσωπεί τη Δημοτική Αρχή και παρευρίσκεται στις συνεδριάσεις των Συμβουλίων των Τοπικών Κοινοτήτων στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων του.
• Έχει την εξουσιοδότηση υπογραφής βεβαιώσεων, πιστοποιητικών, οίκοθεν βεβαιωτικών σημειωμάτων και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις διοικητικές υπηρεσίες που λειτουργούν στις Δημοτικές Ενότητες της αρμοδιότητάς του.
• Ελέγχει και υπογράφει τα υπηρεσιακά έγγραφα των πιο πάνω υπηρεσιών που απευθύνονται σε άλλες υπηρεσίες του Δήμου και εισηγείται την αποστολή εγγράφων που απευθύνονται σε υπηρεσίες του Δήμου.
• Θεώρηση του γνησίου της υπογραφής κάθε βεβαίωσης ή εγγράφου συναφούς των αρμοδιοτήτων και εξουσιών του.
• Μεριμνά, σε συνεργασία με την αρμόδια Αντιδήμαρχο, για θέματα διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης του τομέα των αρμοδιοτήτων του.
• Εκπροσωπεί τον Δήμο σε όλες τις δημόσιες εκδηλώσεις.
• Προβαίνει σε κάθε άλλη ενέργεια, η οποία έχει ανατεθεί στον τομέα των αρμοδιοτήτων του.
2. Τον Δημοτικό Σύμβουλο Αθανάσιο Καψάλη ως άμισθο Αντιδήμαρχο Ανασυγκρότησης της Υπαίθρου, Περιφέρειας Τομέα Β΄ Κλεινοβού – Καστανιάς – Ασπροποτάμου με αρμοδιότητες:
• Προτείνει την εισαγωγή θεμάτων αρμοδιότητάς του στο Δημοτικό Συμβούλιο και την Δημοτική Επιτροπή, μετά από προηγούμενη ενημέρωση του Δημάρχου.
• Εκτελεί τις αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, και της Δημοτικής Επιτροπής που αναφέρονται στο αντικείμενο και τις αρμοδιότητές του.
• Έχει την ευθύνη της εύρυθμης λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στις Δημοτικές Ενότητες της αρμοδιότητάς του.
• Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που έχει σχέση με τον τομέα των αρμοδιοτήτων του.
• Την καθαριότητα οδών, πλατειών, πεζοδρόμων, πάρκων, παρτεριών, οικοπέδων, ελεύθερων και κοινόχρηστων χώρων, ναών, νεκροταφείου, άλσους, ποταμών και ρεμάτων των Δημοτικών Ενοτήτων της αρμοδιότητάς του.
• Συνεργάζεται με τους Αντιδημάρχους και τους εκάστοτε Προέδρους των Νομικών Προσώπων του Δήμου για την προώθηση θεμάτων στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων του.
• Συνεργάζεται με τους Προέδρους και τα Συμβούλια των Τοπικών Κοινοτήτων της αρμοδιότητάς του για την επίλυση των προβλημάτων τους.
• Εκπροσωπεί τη Δημοτική Αρχή και παρευρίσκεται στις συνεδριάσεις των Συμβουλίων των Τοπικών Κοινοτήτων στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων του.
• Έχει την εξουσιοδότηση υπογραφής βεβαιώσεων, πιστοποιητικών, οίκοθεν βεβαιωτικών σημειωμάτων και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις διοικητικές υπηρεσίες που λειτουργούν στις Δημοτικές Ενότητες της αρμοδιότητάς του.
• Ελέγχει και υπογράφει τα υπηρεσιακά έγγραφα των πιο πάνω υπηρεσιών που απευθύνονται σε άλλες υπηρεσίες του Δήμου και εισηγείται την αποστολή εγγράφων που απευθύνονται σε υπηρεσίες του Δήμου.
• Θεώρηση του γνησίου της υπογραφής κάθε βεβαίωσης ή εγγράφου συναφούς των αρμοδιοτήτων και εξουσιών του.
• Μεριμνά, σε συνεργασία με την αρμόδια Αντιδήμαρχο, για θέματα διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης του τομέα των αρμοδιοτήτων του.
• Εκπροσωπεί τον Δήμο σε όλες τις δημόσιες εκδηλώσεις.
• Προβαίνει σε κάθε άλλη ενέργεια, η οποία έχει ανατεθεί στον τομέα των αρμοδιοτήτων του.
3. Τον Δημοτικό Σύμβουλο Αντώνιο Παπαναστασίου ως έμμισθο Αντιδήμαρχο Παραγωγικής Ανάπτυξης, Γεωργίας και Κτηνοτροφίας, Περιφέρειας Τομέα Γ΄ Βασιλικής -Τυμφαίων με αρμοδιότητες:
• Την ευθύνη οργάνωσης των προγραμμάτων ενημέρωσης και εκπαίδευσης του αγροτικού κόσμου και τη λειτουργία του γραφείου γεωργικής ανάπτυξης.
• Την ευθύνη της λειτουργίας των υπηρεσιών απασχόλησης (οι αρμοδιότητες των υπηρεσιών περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων την εφαρμογή προγραμμάτων δράσεων και τοπικών πρωτοβουλιών για την προώθηση της απασχόλησης και τον σχεδιασμό δράσεων παρέμβασης για την αγροτική και κτηνοτροφική ανάπτυξη της περιοχής).
• Την ευθύνη των θεμάτων πρωτογενούς τομέα (Γεωργίας, Κτηνοτροφίας, Αλιείας, Δασοπονίας).
• Μεριμνά για τη συντήρηση των αγροτικών δρόμων.
• Μεριμνά για τον προγραμματισμό και εποπτεύει τις μελέτες και τα έργα άρδευσης καθώς και τα αγροτικά, κτηνοτροφικά και δασοτεχνικά έργα.
• Την ευθύνη διαχείρισης των βοσκοτόπων.
• Την ευθύνη των δασών στις δημοτικές και κοινοτικές καλλιεργητικές εκτάσεις και βοσκοτόπους.
• Προτείνει την εισαγωγή θεμάτων αρμοδιότητάς του στο Δημοτικό Συμβούλιο και την Δημοτική Επιτροπή, μετά από προηγούμενη ενημέρωση του Δημάρχου.
• Εκτελεί τις αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου και της Δημοτικής Επιτροπής, που αναφέρονται στο αντικείμενο και τις αρμοδιότητές του.
• Έχει την ευθύνη της εύρυθμης λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στις Δημοτικές Ενότητες της αρμοδιότητάς του.
• Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που έχει σχέση με τον τομέα των αρμοδιοτήτων του.
• Την καθαριότητα οδών, πλατειών, πεζοδρόμων, πάρκων, παρτεριών, οικοπέδων, ελεύθερων και κοινόχρηστων χώρων, ναών, νεκροταφείου, άλσους, ποταμών και ρεμάτων των Δημοτικών Ενοτήτων της αρμοδιότητάς του.
• Συνεργάζεται με τους Αντιδημάρχους και τους εκάστοτε Προέδρους των Νομικών Προσώπων του Δήμου για την προώθηση θεμάτων στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων του.
• Συνεργάζεται με τους Προέδρους και τα Συμβούλια των Τοπικών Κοινοτήτων της αρμοδιότητάς του για την επίλυση των προβλημάτων τους.
• Εκπροσωπεί τη Δημοτική Αρχή και παρευρίσκεται στις συνεδριάσεις των Συμβουλίων των Τοπικών Κοινοτήτων στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων του.
• Την εξουσιοδότηση υπογραφής βεβαιώσεων, πιστοποιητικών, οίκοθεν βεβαιωτικών σημειωμάτων και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις διοικητικές υπηρεσίες που λειτουργούν στις Δημοτικές Ενότητες της αρμοδιότητάς του.
• Ελέγχει και υπογράφει τα υπηρεσιακά έγγραφα των πιο πάνω υπηρεσιών που απευθύνονται σε άλλες υπηρεσίες του Δήμου και εισηγείται την αποστολή εγγράφων που απευθύνονται σε υπηρεσίες του Δήμου.
• Θεώρηση του γνησίου της υπογραφής κάθε βεβαίωσης ή εγγράφου συναφούς των αρμοδιοτήτων και εξουσιών του.
• Μεριμνά, σε συνεργασία με την αρμόδια Αντιδήμαρχο. για θέματα διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης του τομέα των αρμοδιοτήτων του.
• Εκπροσωπεί τον Δήμο σε όλες τις δημόσιες εκδηλώσεις.
• Προβαίνει σε κάθε άλλη ενέργεια, η οποία έχει ανατεθεί στον τομέα των αρμοδιοτήτων του.
4. Τη Δημοτική Σύμβουλο Ευαγγελία Μπαντέκα-Νάνη ως έμμισθη Αντιδήμαρχο Πολιτισμού και Παιδείας με αρμοδιότητες:
• Την προστασία, προβολή και ανάδειξη των μουσείων, μνημείων, σπηλαίων καθώς και αρχαιολογικών και ιστορικών χώρων της περιοχής.
• Την εφαρμογή πολιτικών για την ανάδειξη, προστασία και προβολή του τοπικού πολιτισμού και των πολιτιστικών αγαθών του Δήμου.
• Την προώθηση πολιτιστικών ανταλλαγών σε εθνικό, ευρωπαϊκό και διεθνές επίπεδο (περιλαμβανομένων και των αδελφοποιήσεων).
• Την εποπτεία και την ευθύνη της λειτουργία των Μουσείων και λοιπών πολιτιστικών εγκαταστάσεων και της ανάδειξης αυτών.
• Την εποπτεία και την ευθύνη της λειτουργία της Μουσικής Σχολής του Δήμου Μετεώρων.
• Την εποπτεία και την ευθύνη της λειτουργίας των χορευτικών τμημάτων και της Δημοτικής Φιλαρμονικής του Δήμου Μετεώρων καθώς και των Δημοτικών χορωδιών.
• Την εποπτεία και την ευθύνη της λειτουργίας του ΚΑΠΗ.
• Την εποπτεία της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης καθώς και κάθε άλλο θέμα παιδείας του Δήμου Μετεώρων.
• Την ευθύνη και τον συντονισμό της εύρυθμης λειτουργίας των σχολικών επιτροπών.
• Τα θέματα που αφορούν τη δια βίου μάθηση.
• Την τήρηση κανόνων υγιεινής των σχολικών μονάδων.
• Την εποπτεία του προσωπικού φύλαξης των σχολικών κτηρίων.
• Την ευθύνη οργάνωσης των εθνικών και τοπικών επετειακών εκδηλώσεων του Δήμου.
• Την ευθύνη, σε συνεργασία με την αρμόδια Αντιδήμαρχο Αθλητισμού και Τουρισμού, για τον σχεδιασμό, την εισήγηση και την μέριμνα για τη δημιουργία μουσείων, πινακοθηκών, κινηματογράφων, για την προστασία των μουσείων, μνημείων, σπηλαίων καθώς και αρχαιολογικών και ιστορικών χώρων της περιοχής, για την επισκευή, συντήρηση και αξιοποίηση παραδοσιακών και ιστορικών σχολικών κτηρίων και κτηρίων που παραχωρούνται στο Δήμο από τρίτους, για την προώθηση πολιτιστικών ανταλλαγών σε εθνικό, ευρωπαϊκό και διεθνές επίπεδο, για την επιχορήγηση ΝΠΙΔ τα οποία αναπτύσσουν πολιτιστικού χαρακτήρα δραστηριότητες στη χωρική αρμοδιότητα του Δήμου, για τη χορήγηση αδειών ίδρυσης και λειτουργίας ιδιωτικών μουσικών ιδρυμάτων (Ωδείων, μουσικών σχολών, χορωδιών, συμφωνικών ορχηστρών κι συγκροτημάτων μουσικής δωματίου).
• Προτείνει την εισαγωγή θεμάτων αρμοδιότητάς του στο Δημοτικό Συμβούλιο και την Δημοτική Επιτροπή, μετά από προηγούμενη ενημέρωση του Δημάρχου.
• Εκτελεί τις αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου και της Δημοτικής Επιτροπής, που αναφέρονται στο αντικείμενο και τις αρμοδιότητές της.
• Έχει την εξουσιοδότηση της υπογραφής βεβαιώσεων, πιστοποιητικών, οίκοθεν βεβαιωτικών σημειωμάτων και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στη Δημοτική Ενότητα Καλαμπάκας.
• Θεώρηση του γνησίου της υπογραφής κάθε βεβαίωσης ή εγγράφου συναφούς των αρμοδιοτήτων και εξουσιών του.
• Συνεργάζεται με τους Αντιδημάρχους, τους Προέδρους των δημοτικών και τοπικών Συμβουλίων και τους Προέδρους των Νομικών Προσώπων του Δήμου.
• Εκπροσωπεί τον Δήμο σε όλες τις δημόσιες εκδηλώσεις.
• Προβαίνει σε κάθε άλλη ενέργεια η οποία της έχει ανατεθεί στον τομέα της αρμοδιότητάς της.
5. Τον Δημοτικό Σύμβουλο Πολυζώη Χαλατσάκη ως άμισθο Αντιδήμαρχο Έργων και Πρασίνου με αρμοδιότητες:
• Εποπτεύει, ελέγχει και συντονίζει όλες τις διαδικασίες για την εύρυθμη και αποτελεσματική υλοποίηση του Τεχνικού Προγράμματος του Δήμου.
• Εποπτεύει, συντονίζει και ελέγχει τις εργασίες όλων των συνεργείων του Δήμου.
• Έχει την ευθύνη των Συνεργείων άμεσης επέμβασης για την συντήρηση οδών, πεζοδρομίων, κοινόχρηστων χώρων και κτηρίων και για την εύρυθμη λειτουργία της πόλης σε συνεργασίας με τις αρμόδιες υπηρεσίες.
• Εποπτεύει, συντονίζει και ελέγχει έργα και εργασίες συντήρησης των Σχολικών κτηρίων των Δήμων.
• Εποπτεύει, συντονίζει και ελέγχει έργα, παρεμβάσεις και εργασίες συντήρησης στο δίκτυο ηλεκτροφωτισμού του Δήμου.
• Εποπτεύει, ελέγχει και προωθεί τις διαδικασίες για την υλοποίηση των συγχρηματοδοτούμενων προγραμμάτων αρμοδιότητας του, καθώς και τα αναπτυξιακά έργα τα οποία αφορούν παρεμβάσεις και αναπλάσεις στον Δήμο.
• Εποπτεύει και συντονίζει την εκπόνηση τεχνικών μελετών του Δήμου.
• Έχει την εποπτεία του προσωπικού και της εν γένει λειτουργίας της υπηρεσίας της Πολεοδομίας.
• Μελέτη, διαχείριση και εκτέλεση προγραμμάτων οικιστικής και πολεοδομικής ανάπτυξης.
• Έκδοση οικοδομικών αδειών.
• Έλεγχος αυθαίρετων κατασκευών.
• Εφαρμογή ρυμοτομικών και πολεοδομικών σχεδίων.
• Προτείνει την εισαγωγή θεμάτων αρμοδιότητάς τους στο Δημοτικό Συμβούλιο και την Δημοτική Επιτροπή, μετά από προηγούμενη ενημέρωση του Δημάρχου.
• Εκτελεί τις αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου και της Δημοτικής Επιτροπής αρμοδιότητάς του.
• Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στο Δήμο.
• Έχει τη διαχείριση των κτηρίων του Δήμου και των κτηρίων του Νομικών Προσώπων του Δήμου.
• Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στην Δημοτική Ενότητα Καλαμπάκας
• Εφαρμογή μεθόδων εξοικονόμησης ενέργειας στις κινητές και ακίνητες εγκαταστάσεις του Δήμου.
• Την οργάνωση, διαχείριση, λειτουργία και εποπτεία της διαδικασίας παραλαβής και εφοδιασμού των οχημάτων με καύσιμα όπως πετρέλαια, βενζίνες, και λιπαντικά.
• Έχει την εξουσιοδότηση της υπογραφής βεβαιώσεων, πιστοποιητικών, οίκοθεν βεβαιωτικών σημειωμάτων και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στη Δημοτική Ενότητα Καλαμπάκας.
• Θεώρηση του γνησίου της υπογραφής κάθε βεβαίωσης ή εγγράφου συναφούς των αρμοδιοτήτων και εξουσιών του.
• Συνεργάζεται με τους Αντιδημάρχους, τους Προέδρους των δημοτικών και τοπικών Συμβουλίων και τους Προέδρους των Νομικών Προσώπων του Δήμου.
• Εκπροσωπεί τον Δήμο σε όλες τις δημόσιες εκδηλώσεις.
• Προβαίνει σε κάθε άλλη ενέργεια η οποία της έχει ανατεθεί στον τομέα της αρμοδιότητάς του.
6. Τον Δημοτικό Σύμβουλο Νικόλαο Τσιούκα ως έμμισθο Αντιδήμαρχο Πολιτικής Προστασίας, Καθαριότητας, Εύρυθμης Λειτουργίας της Πόλης και Εξυπηρέτησης του Πολίτη, με αρμοδιότητες:
• Την ευθύνη των ρυθμίσεων για την εύρυθμη κυκλοφορία των οχημάτων καθώς και την εποπτεία των χώρων στάθμευσης.
• Την ευθύνη για οργάνωση επιτροπών και τον συντονισμό τους, για την ονομασία οδών, πλατειών, την αρίθμηση και την οδοσήμανση σε συνεργασία με την Αντιδήμαρχο Πολιτισμού και Παιδείας.
• Προτείνει την εισαγωγή θεμάτων αρμοδιότητάς του στο Δημοτικό Συμβούλιο και την Δημοτική Επιτροπή, μετά από προηγούμενη ενημέρωση του Δημάρχου.
• Εκτελεί τις αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου και της Δημοτικής Επιτροπής αρμοδιότητάς του.
• Εποπτεύει, συντονίζει και ελέγχει τις εργασίες του Τμήματος Καθαριότητας.
• Εποπτεύει και ελέγχει τις εργασίες του Γραφείου Κίνησης Οχημάτων.
• Έχει την εποπτεία του προσωπικού και της λειτουργίας της υπηρεσίας καθαριότητας.
• Την απομάκρυνση των εγκαταλελειμμένων οχημάτων.
• Εποπτεύει, ελέγχει και συντονίζει την αποκομιδή των απορριμμάτων και των ανακυκλώσιμων υλικών.
• Την καθαριότητα οδών, πλατειών, πεζοδρόμων, πάρκων, παρτεριών, οικοπέδων, ελεύθερων και κοινόχρηστων χώρων, ναών, νεκροταφείου, άλσους, ποταμών και ρεμάτων της Δημοτικής Ενότητας Καλαμπάκας.
• Τη λειτουργία και συντήρηση των συντριβανιών του Δήμου.
• Τοποθέτηση, έλεγχο, και συντήρηση Πινακίδων Κ.Ο.Κ. και φωτεινών σηματοδοτών.
• Ελέγχει και εποπτεύει τον Τομέα διαχείρισης των αδέσποτων και ανεπιτήρητων ζώων και τη λειτουργία του καταφυγίου αδέσποτων ζώων του Δήμου, κατ’ εφαρμογή της κείμενης νομοθεσίας
• Ελέγχει και εποπτεύει την ορθή φροντίδα των δεσποζόμενων ζώων κατά την κείμενη νομοθεσία.
• Την οργάνωση, διαχείριση, λειτουργία και εποπτεία της διαδικασίας παραλαβής και εφοδιασμού των οχημάτων με καύσιμα όπως πετρέλαια, βενζίνες, και λιπαντικά.
• Έχει την εξουσιοδότηση της υπογραφής βεβαιώσεων, πιστοποιητικών, οίκοθεν βεβαιωτικών σημειωμάτων και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στη Δημοτική Ενότητα Καλαμπάκας.
• Θεώρηση του γνησίου της υπογραφής κάθε βεβαίωσης ή εγγράφου συναφούς των αρμοδιοτήτων και εξουσιών του.
• Συνεργάζεται με τους Αντιδημάρχους, τους Προέδρους των δημοτικών και τοπικών Συμβουλίων και τους Προέδρους των Νομικών Προσώπων του Δήμου.
• Εκπροσωπεί τον Δήμο σε όλες τις δημόσιες εκδηλώσεις.
• Προβαίνει σε κάθε άλλη ενέργεια η οποία της έχει ανατεθεί στον τομέα της αρμοδιότητάς του.
7. Την Δημοτική Σύμβουλο Μαρία Φροσυνάκη ως έμμισθη Αντιδήμαρχο Ανάπτυξης, Δημόσιας Διοίκησης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης με αρμοδιότητες:
• Την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη Δημοτική Ενότητα Καλαμπάκας.
• Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη Δημοτική Ενότητα Καλαμπάκας.
• Συνεργάζεται με τους Αντιδημάρχους και τους εκάστοτε Προέδρους των Νομικών Προσώπων του Δήμου για την προώθηση θεμάτων που αφορούν τη Δημοτική Ενότητα Καλαμπάκας.
• Την ευθύνη για το Κτηματολόγιο και την περιουσία του Δήμου καθώς και την εποπτεία του αντίστοιχου γραφείου.
• Μεριμνά για την παραχώρηση δημοτικών οικοπέδων.
• Βεβαιώσεις δικαιούχων αγροτεμαχίων και οικοπέδων από πίνακες οριστικής διανομής.
• Τον έλεγχο καταστημάτων και επιχειρήσεων υγειονομικού ενδιαφέροντος.
• Την έκδοση πάσης φύσεως αδειών που απαιτούνται για τη λειτουργία οποιασδήποτε επιχείρησης, εκμετάλλευσης, οργανισμού και φορέα.
• Τη χορήγηση αδειών άσκησης επαγγέλματος.
• Τον υγειονομικό έλεγχο των καταστημάτων και επιχειρήσεων καθώς και την προστασία του καταναλωτή.
• Τη λειτουργία δημοτικών και λαϊκών αγορών, εμποροπανηγύρεων, την άσκηση υπαίθριων εμπορικών δραστηριοτήτων και τη χορήγηση σχετικών αδειών.
• Μεριμνά για τα θέματα διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης του Δήμου.
• Τον σχεδιασμό και της αναδιοργάνωση του διαδικτυακού τόπου του Δήμου καθώς και την εποπτεία ενημέρωσής του (επικαιροποίηση, βελτίωση λειτουργίας, ανάρτηση αποφάσεων, νέα Δημάρχου κλπ).
• Την παρακολούθηση και τον έλεγχο της παροχής υπηρεσιών ηλεκτρονικής διακυβέρνησης προς τους δημότες και την αξιολόγηση των αποτελεσμάτων.
• Την εναρμόνιση του Δήμου με το ισχύον (εθνικό και κοινοτικό) πλαίσιο παροχής υπηρεσιών ηλεκτρονικής διακυβέρνησης και διαλειτουργικότητας.
• Την ψηφιακή σύγκλιση και τις υπηρεσίες ΤΠΕ.
• Τον εκσυγχρονισμό εφαρμογών ηλεκτρονικής διακυβέρνησης σε δράσεις και εργαλεία σχετικά με τη βελτίωση της εσωτερικής λειτουργίας του Δήμου αλλά και της εξυπηρέτησης του πολίτη.
• Την ανάπτυξη δράσεων σχετικών με την Αστική Καινοτομία και την παρακολούθηση νέων τεχνολογιών ευφυών πόλεων.
• Μεριμνά για την τήρηση του νομοθετικού πλαισίου για την προστασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα στις ηλεκτρονικές συναλλαγές των δημοτών.
• Την παρακολούθηση των εξελίξεων και βέλτιστων πρακτικών σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Ένωσης σχετικά με εφαρμογές ηλεκτρονικής διακυβέρνησης και «Έξυπνης Πόλης» και εξετάζει τις δυνατότητες ενσωμάτωσης τους στον Δήμο.
• Προτείνει την εισαγωγή θεμάτων αρμοδιότητά της στο Δημοτικό Συμβούλιο και την Δημοτική Επιτροπή, μετά από προηγούμενη ενημέρωση του Δημάρχου.
• Εκτελεί τις αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου και της Δημοτικής Επιτροπής αρμοδιότητάς της.
• Έχει την εξουσιοδότηση της υπογραφής βεβαιώσεων, πιστοποιητικών, οίκοθεν βεβαιωτικών σημειωμάτων και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στη Δημοτική Ενότητα Καλαμπάκας.
• Θεώρηση του γνησίου της υπογραφής κάθε βεβαίωσης ή εγγράφου συναφούς των αρμοδιοτήτων και εξουσιών του.
• Συνεργάζεται με τους Αντιδημάρχους, τους Προέδρους των δημοτικών και τοπικών Συμβουλίων και τους Προέδρους των Νομικών Προσώπων του Δήμου.
• Εκπροσωπεί το Δήμο σε όλες τις δημόσιες εκδηλώσεις.
• Προβαίνει σε κάθε άλλη ενέργεια η οποία της έχει ανατεθεί στον τομέα της αρμοδιότητάς της.
8. Τη Δημοτική Σύμβουλο Πηνελόπη Μαγκούρα ως έμμισθη Αντιδήμαρχο Τουρισμού και Αθλητισμού με αρμοδιότητες:
• Την ευθύνη του τομέα του τουρισμού καθώς και του Γραφείου Τουρισμού του Δήμου.
• Την τουριστική προβολή και ανάδειξη των μουσείων, μνημείων, σπηλαίων καθώς και αρχαιολογικών και ιστορικών χώρων της περιοχής.
• Την ευθύνη για την προετοιμασία και τη συμμετοχή του Δήμου ή άλλων φορέων Τουρισμού στις εκθέσεις.
• Την ευθύνη για την οργάνωση συνεδρίων που αφορούν τον τουρισμό, την υποβολή προτάσεων για την εκπόνηση μελετών σχετικών με τον τομέα αυτό.
• Την ευθύνη της προβολής του Δήμου μέσω του διαδικτύου και του προσπορισμού εσόδων από τη χρήση επαγγελματιών του διαδικτυακού τόπου του Δήμου.
• Συνεργασία, και τον συντονισμό με τους αρμόδιους φορείς, οργανισμούς, Ν.Π.Ι.Δ. συλλόγους, ιδιώτες, για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος, την επίλυση θεμάτων σχετικών με την αξιολόγηση ιδεών για την ανάπτυξη του τουρισμού.
• Την ευθύνη συντήρησης των αθλητικών εγκαταστάσεων του Δήμου.
• Την ευθύνη για την ανάπτυξη και λειτουργία προγραμμάτων «Άθλησης για όλους».
• Την ευθύνη για την ανάπτυξη, παρακολούθηση και λειτουργία των αθλητικών εγκαταστάσεων του Δήμου.
• Την εποπτεία του προσωπικού φύλαξης και λειτουργίας των αθλητικών εγκαταστάσεων.
• Την ευθύνη, σε συνεργασία με την αρμόδια Αντιδήμαρχο Πολιτισμού και Παιδείας, για τον σχεδιασμό, την εισήγηση και την μέριμνα για τη δημιουργία μουσείων, πινακοθηκών, κινηματογράφων, για την προστασία των μουσείων, μνημείων, σπηλαίων καθώς και αρχαιολογικών και ιστορικών χώρων της περιοχής, για την επισκευή, συντήρηση και αξιοποίηση παραδοσιακών και ιστορικών σχολικών κτηρίων και κτηρίων που παραχωρούνται στο Δήμο από τρίτους, για την προώθηση πολιτιστικών ανταλλαγών σε εθνικό, ευρωπαϊκό και διεθνές επίπεδο, για την επιχορήγηση ΝΠΙΔ τα οποία αναπτύσσουν πολιτιστικού χαρακτήρα δραστηριότητες στη χωρική αρμοδιότητα του Δήμου, για τη χορήγηση αδειών ίδρυσης και λειτουργίας ιδιωτικών μουσικών ιδρυμάτων (Ωδείων, μουσικών σχολών, χορωδιών, συμφωνικών ορχηστρών κι συγκροτημάτων μουσικής δωματίου).
• Προτείνει την εισαγωγή θεμάτων αρμοδιότητά της στο Δημοτικό Συμβούλιο και την Δημοτική Επιτροπή, μετά από προηγούμενη ενημέρωση του Δημάρχου.
• Εκτελεί τις αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου και της Δημοτικής Επιτροπής αρμοδιότητάς της.
• Την εξουσιοδότηση της υπογραφής βεβαιώσεων, πιστοποιητικών, οίκοθεν βεβαιωτικών σημειωμάτων και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στη Δημοτική Ενότητα Καλαμπάκας.
• Θεώρηση του γνησίου της υπογραφής κάθε βεβαίωσης ή εγγράφου συναφούς των αρμοδιοτήτων και εξουσιών του.
• Συνεργάζεται με τους Αντιδημάρχους, τους Προέδρους των δημοτικών και τοπικών Συμβουλίων και τους Προέδρους των Νομικών Προσώπων του Δήμου.
• Εκπροσωπεί τον Δήμο σε όλες τις δημόσιες εκδηλώσεις.
• Προβαίνει σε κάθε άλλη ενέργεια η οποία της έχει ανατεθεί στον τομέα της αρμοδιότητάς του.
Οι αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών παραμένουν στην ευθύνη του Δημάρχου.
Β. Αναπλήρωση Δημάρχου λόγω απουσίας ή κωλύματος ως εξής:
Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται ότι θα ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Αντώνιος Παπαναστασίου, και σε περίπτωση που και αυτός θα απουσιάζει ή θα κωλύεται, τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από την Αντιδήμαρχο κα. Μαρία Φροσυνάκη.
Γ. Η αναπλήρωση Αντιδημάρχων λόγω απουσίας ή κωλύματός γίνεται ως εξής:
1. Τον κ. Αθανάσιο Καραπέτσα αναπληρώνει ο κ. Αθανάσιος Καψάλης.
2. Τον κ. Αθανάσιο Καψάλη αναπληρώνει ο κ. Αθανάσιος Καραπέτσας.
3. Τον κ. Αντώνιο Παπαναστασίου αναπληρώνει ο κ. Πολυζώης Χαλατσάκης.
4. Τον κ. Πολυζώη Χαλατσάκη αναπληρώνει ο κ. Αντώνιος Παπαναστασίου.
5. Την κα. Ευαγγελία Μπαντέκα-Νάνη αναπληρώνει η κα. Πηνελόπη Μαγκούρα.
6. Την κα. Πηνελόπη Μαγκούρα αναπληρώνει η κα. Ευαγγελία Μπαντέκα-Νάνη.
7. Τον κ. Νικόλαο Τσιούκα αναπληρώνει η κα. Μαρία Φροσυνάκη.
8. Την κα. Μαρία Φροσυνάκη αναπληρώνει ο κ. Νικόλαος Τσιούκας.
Δ. Ανάκληση Αντιδημάρχου: Η ανάκληση των ως άνω Αντιδημάρχων μπορεί να λάβει χώρα οποτεδήποτε κρίνει ο Δήμαρχος ως όργανο διοίκησης του Δήμου, χωρίς την υποχρέωση παράθεσης ειδικής αιτιολογίας.
Ε. Τέλεση Πολιτικών Γάμων: με την παρούσα απόφασή του, ο Δήμαρχος Μετεώρων μεταβιβάζει, για το χρονικό διάστημα από 01.01.2025 έως 31.12.2025, την αρμοδιότητα τέλεσης πολιτικών γάμων, τη χορήγηση αδειών και σχετικών βεβαιωτικών πράξεων για την τέλεσή τους στην Αντιδήμαρχο κα. Ευαγγελία Μπαντέκα – Νάνη. Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος της άνω Αντιδημάρχου, τα ανωτέρω καθήκοντα ασκεί η Αντιδήμαρχος κα. Μαρία Φροσυνάκη.
Η παρούσα απόφαση να δημοσιευθεί στον διαδικτυακό τόπο «ΔΙΑΥΓΕΙΑ» καθώς και στην ιστοσελίδα του Δήμου Μετεώρων.
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ Ν. ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟΣ