Λύθηκαν οι απορίες των υπαλλήλων των οικονομικών υπηρεσιών


 Συνεχίζονται οι ενημερωτικές συναντήσεις του νέου δημάρχου Τρικκαίων Χρήστου Λάππα με υπηρεσιακούς παράγοντες των Δήμων που συνενώνονται με το Δήμο Τρικκαίων, στο πλαίσιο της συγκέντρωσης όλων των απαραίτητων στοιχείων που απαιτούνται, ώστε την 1η Ιανουαρίου 2011 που θα αναλάβει τα ηνία του Δήμου, να υπάρχει πλήρης και αναλυτική εικόνα.

 Χθες το πρωί σειρά είχαν τα στελέχη των οικονομικών υπηρεσιών των επτά Δήμων που συνενώνονται με το Δήμο Τρικκαίων, τα οποία εξέθεσαν τους προβληματισμούς και τις απόψεις τους αναφορικά με τα πρακτικά ζητήματα που θα προκύψουν από την μεταβατική περίοδο μεταξύ του τρέχοντος και του νέου έτους. Στη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Τρικκαίων, έδωσαν το παρόν αρκετά από τα στελέχη του πρώην Δήμων ενώ τις απορίες οικονομικής φύσεως ανέλυσε στους παρευρισκόμενους ο διευθυντής της Διεύθυνσης Προγραμματισμού – Σχεδιασμού του Δήμου Τρικκαίων Γιώργος Χαρίσης, ενώ παραβρέθηκαν οι νέοι αντιδήμαρχοι, επί των Οικονομικών Γιώργος Στουρνάρας και Έργων Απόστολος Κολότσιος. Επιπλέον για θέματα της αρμοδιότητάς του τους υπαλλήλους των οικονομικών υπηρεσιών ενημέρωσε και ο ανάδοχος του έργου για την ενοποίηση των πληροφοριακών συστημάτων Γιώργος Κολοβός.

“Για να επιλυθούν οι απορίες”

Στόχος της χθεσινής σύσκεψης, όπως δήλωσε στους εκπροσώπους των τοπικών Μέσων Ενημέρωσης ο νέος δήμαρχος κ. Λάππας, ήταν η ανταλλαγή προβληματισμών καθώς και η “επίλυση των όποιων αποριών υπάρχουν γύρω από πρακτικά ζητήματα που θα προκύψουν στην μεταβατική περίοδο ανάμεσα στον παλιό και τον καινούργιο χρόνο”.

Να κόψουν τα τιμολόγια

Εν συνεχεία ο κ. Λάππας δεν παρέλειψε να τονίσει ότι εφόσον υπάρχουν εργολάβοι οι οποίοι έχουν μεν αποφάσεις Δημαρχικών Επιτροπών για τη εκτέλεση έργων και δεν έχουν πληρωθεί, οφείλουν να “κόψουν” τιμολόγια εντός του τρέχοντος έτους καθώς εφόσον δεν το κάνουν τότε θα είναι αρκετά δύσκολο να πληρωθούν εφόσον δεν υπάρχουν τιμολόγια με ημερομηνία τρέχοντος έτους.

Το πλαίσιο των ενεργειών

Αξίζει να επισημανθεί εδώ ότι οι νέοι Καλλικρατικοί Δήμοι οφείλουν να προβούν σε μια σειρά ενεργειών αναφορικά με τα οικονομικά ζητήματα. Ειδικότερα προβλέπεται ότι θα πρέπει στον προϋπολογισμό του νέου Δήμου να εγγράφονται υποχρεωτικά όλες οι υποχρεώσεις και οι απαιτήσεις των συνενούμενων δήμων ή κοινοτήτων.

Μέχρι την κατάρτιση και ψήφιση του προϋπολογισμού του νέου δήμου και πάντως όχι αργότερα από την ανωτέρω προθεσμία, οι προϋπολογισμοί των δήμων και κοινοτήτων που συνενώνονται, εκτελούνται ως δωδεκατημόρια του προϋπολογισμού του 2010.

Μετά την πάροδο της προθεσμίας αυτής, δεν επιτρέπεται να γίνει οποιαδήποτε δαπάνη με βάση
τον προϋπολογισμό των συνενούμενων δήμων και κοινοτήτων, πλην αυτών που αφορούν στις αποδοχές προσωπικού και την καταβολή των αντίστοιχων ασφαλιστικών εισφορών.
Οι δήμοι, που συνιστώνται με τον παρόντα νόμο καταρτίζουν το επιχειρησιακό τους πρόγραμμα έως τις 30.9.2011. Μέχρι την 28.2.2011 ολοκληρώνεται η απογραφή των πάσης φύσεως περιουσιακών στοιχείων, απαιτήσεων και υποχρεώσεων του νέου δήμου, καθώς και των διαθεσίμων χρηματικών μέσων. Οι δήμοι, τα νομικά τους πρόσωπα δημοσίου δικαίου, οι σύνδεσμοι των Ο.Τ.Α. ενημερώνουν με τα βασικά υπηρεσιακά στοιχεία του προσωπικού που απασχολούν, τη βάση δεδομένων «Ηλεκτρονικό Μητρώο εργαζομένων των δήμων», και με τα οικονομικά τους στοιχεία, τη βάση δεδομένων «Οικονομικά στοιχεία δήμων».

Προηγούμενο άρθρο Επιστολή για το Διοικητήριο Τρικάλων
Επόμενο άρθρο Αναμένεται αναθέρμανση της αγοράς