Τη δυναμική του η οποία παρά την κρίση δεν κάμφθηκε αλλά αντιθέτως ενισχύθηκε, επιβεβαιώνει ο οικονομικός απολογισμός – ισολογισμός της περσινής χρήσης (1/1/2013-31/12/2013) της Συνεταιριστικής Γαλακτοβιομηχανίας «ΤΡΙΚΚΗ) που εγκρίθηκε στην συνεδρίαση της 24ης Μαΐου 2013 του Διοικητικού Συμβουλίου.
Τα βασικά μεγέθη:
Όπως προκύπτει από τον οικονομικό απολογισμό ο τζίρος της περασμένης χρήσης εμφανίζεται σημαντικά ενισχυμένος σε σχέση με την προηγούμενη. Από 16.729.900 ευρώ που ήταν τη χρήση του 2011 ανήλθε την περασμένη χρήση, στα 17.330.571 ευρώ. Επομένως ο τζίρος εμφανίζεται ενισχυμένος πλέον των 600.000 ευρώ.
Ως προς τα κέρδη, αυτά προ τόκων και αποσβέσεων ανέρχονται στο 1,8 εκ. ευρώ, ενώ τα καθαρά κέρδη ανέρχονται στα 102.813 ευρώ. Να σημειωθεί ότι η προηγούμενη χρήση εμφάνιζε ζημιές.
Οι εκτιμήσεις:
Οι θετικές ειδήσεις σε μια χρονιά που η κρίση έχει προκαλέσει σοβαρούς κραδασμούς στην ελληνική οικονομία, δεν εξαντλούνται μόνο στην περασμένη οικονομική χρήση. Τα στοιχεία του πρώτου πενταμήνου για το τρέχον έτος δείχνουν πρόσθετη, σημαντική αύξηση του τζίρου η οποία (αν συνεχιστεί με τους ίδιους ρυθμούς) αναμένεται να οδηγήσει σε «κλείσιμο» της χρονιάς με σημαντική διόγκωσή του (τζίρου), άνω του 1 εκ. ευρώ. Με βάση αυτά τα δεδομένα, ο τζίρος αναμένεται να αγγίξει τα 20 εκ. ευρώ.
Ο πρόεδρος του Ε.Α.Σ. Τρικάλων και διευθύνων σύμβουλος της Συνεταιριστικής Γαλακτοβιομηχανίας κ. Αχιλλέας Λιούτας υπογράμμισε ότι «τα θετικά οικονομικά δεδομένα του Εργοστασίου Γάλακτος αποδεικνύουν το δυναμισμό του ιδίου αλλά και της «μητρικής» Ένωσης Αγροτικών Συνεταιρισμών Τρικάλων». Απέδωσε τη βελτίωση των οικονομικών του μεγεθών στην επιτυχή διεύρυνση των αγορών αλλά και στην περιστολή των δαπανών.
Ο κ. Λιούτας δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει το καταναλωτικό κοινό των Τρικάλων και ευρύτερα της Θεσσαλίας για την εμπιστοσύνη που δείχνουν στα προϊόντα του Εργοστασίου Γάλακτος. Ευχαρίστησε, δε και τους νέους «φίλους» των προϊόντων του Εργοστασίου στην Αθήνα και στα υπόλοιπα μεγάλα αστικά κέντρα για την θετική υποδοχή και την προτίμηση στα προϊόντα του.
Τόνισε ότι αυτή η εμπιστοσύνη και προτίμηση επιστρέφεται με δράσεις και πρωτοβουλίες, όπως το πρόγραμμα «ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΧΩΡΙΣ ΓΑΛΑ» με ουσιαστικό κοινωνικό περιεχόμενο.