Oλοκληρώθηκαν χθες οι επαφές του Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου Φίλων Σιδηροδρόμου νομού Τρικάλων με τους βουλευτές για το θέμα της ηλεκτροκίνησης.
Όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση ο σύλλογος «έδωσε σε όλους του βουλευτές κατατοπιστικό φάκελο με την ως τώρα πορεία των προσπαθειών και όλες τις εξελίξεις που έχουν σημειωθεί όσον αφορά την ωρίμανση του σημαντικού για τη Δυτική Θεσσαλία έργου.
Οι προσπάθειες του συλλόγου ξεκίνησαν το καλοκαίρι του 2008, όταν έθεσε το θέμα στον τότε Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΣΕ κ. Γιώργο Γιαννούση.
Τον Mάρτιο του 2009 έγινε στα Τρίκαλα ημερίδα παρουσία του κ. Γιαννούση για το θέμα αυτό, η οποία είχε σαν αποτέλεσμα την έναρξη της κατάρτισης των αναγκαίων μελετών για την κατασκευή του έργου.
Οι μελέτες προχώρησαν αρκετά, αλλά τελικά χρηματοδότηση από το πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων εξασφάλισε μόνον η ηλεκτροκίνηση της γραμμής Βόλου-Λάρισας, παρ ότι μελετητικά το έργο της δυτικής Θεσσαλίας ήταν τουλάχιστον μέχρι πριν λίγο καιρό πιο ώριμο από το αντίστοιχο της ανατολικής.
Οι βουλευτές των Τρικάλων μας διαβεβαίωσαν ότι θα κάνουν ότι είναι δυνατό για να καταστεί εφικτή και η χρηματοδότηση του έργου της Δυτικής Θεσσαλίας το συντομότερο δυνατό. Θα υπάρξουν μάλιστα νέα σε λίγες μέρες από πλευράς ΟΣΕ για το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης των μελετών ώστε να καταρτιστούν τα τεύχη της δημοπράτησης. Υπενθυμίζουμε ότι το περασμένο καλοκαίρι στη βουλή ο κ. Κωστής Χατζηδάκης είπε ότι τα τεύχη δημοπράτησης μπορούν να είναι έτοιμα μέχρι το τέλος του 2013. Ο κ. Αγοραστός από την πλευρά του πρόσφατα δεσμεύτηκε προς τον πρόεδρο του ΟΣΕ πως αν ολοκληρωθούν οι διαδικασίες η περιφέρεια Θεσσαλίας θα εξασφαλίσει χρηματοδότηση για το έργο».
Ένα σοβαρό πλεονέκτημα της ηλεκτροκίνησης είναι ότι τα τρένα είναι ταχύτερα, πιο οικολογικά και συγχρόνως πολύ πιο οικονομικά στην κατανάλωση ενέργειας και στην συντήρησή τους.
thessalianews.gr