Οι εργολάβοι δεν φαίνεται να συμμερίζονται την αισιοδοξία του υπουργού Ανάπτυξης Κ. Χατζηδάκη ότι τα έργα στους τέσσερις βαλτωμένους οδικούς άξονες θα ξεκινήσουν πριν το Πάσχα. Τα στελέχη των τεχνικών εταιρειών που συμμετέχουν στα έργα δεν βλέπουν ολοκλήρωση των πολύπλοκων διαδικασιών πριν από το φθινόπωρο.
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα euro2day.gr «αφού υπάρξει συμφωνία με τις τράπεζες, πρέπει να συνταχθούν νέες συμβάσεις παραχώρησης (με νέους όρους χρηματοδότησης και με βάση το νέο φυσικό αντικείμενο των έργων), με τη σύμφωνη γνώμη της Κομισιόν. Στη συνέχεια, οι νέες συμβάσεις πρέπει να πάνε προς ψήφιση στη Βουλή, ώστε να επανέλθουν οι μπουλντόζες στα εργοτάξια, που παραμένουν κλειστά από τα τέλη του 2010».
Την ίδια στιγμή η ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης, πιέζει τις κοινοπραξίες ώστε να δεσμευτούν πως θα ολοκληρώσουν εγκαίρως τα έργα για να μη χαθούν εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ από το ΕΣΠΑ.
Για παράδειγμα, από τα 547.700.000 ευρώ που ήταν η αρχική σύμβαση για τον άξονα Κεντρικής Ελλάδος (Ε65) έχουν απορροφηθεί μόλις 131.600.000 ευρώ.
Και μάλιστα σε έναν δρόμο που αποτελεί πλέον εύκολη περίπτωση, γιατί θα υπάρξει μεγάλη περικοπή του φυσικού αντικειμένου καθώς δεν θα κατασκευαστεί το πρώτο και το τελευταίο τμήμα του άξονα…
Thessalianews.gr