Ο κος ΜΑΓΚΟΥΦΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ, Βουλευτής Ν Τρικάλων, συμμετέχοντας στην Επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων και στη συνέχεια της επεξεργασίας για το Σχέδιο Νόμου που αφορά στην “Αναδιάρθρωση, εξυγίανση και ανάπτυξη του ομίλου ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και άλλες διατάξεις για το σιδηροδρομικό τομέα”, παρουσία των αρμόδιων φορέων της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σθδηροδρομικών και του Συλλόγου Φίλοι του Σιδηροδρόμου, καθώς και στην κατά άρθρο συζήτηση, δήλωσε για την ανάγκη της αναδιάρθρωσης του ΟΣΕ, πως “δεν θα επιρρίψουμε ευθύνες στους εργαζόμενους, καθώς την τεράστεια ευθύνη την έχει η Πολιτεία, οι κυβερνήσεις.”
“Πέρα όμως από την κυβέρνηση υπάρχουν και οι συνδικαλιστές. Δεν έβλεπαν τι συνέβαινε στον ΟΣΕ τόσα χρόνια; Μήπως ο συνδικαλισμός μετατράπηκε σε συντεχνία; Διότι ο συνδικαλισμός ευδοκιμεί έναντι του κοινωνικού συνόλου όταν σέβεται το κοινωνικό σύνολο, όταν δεν το σέβεται ¨καταντάει¨ συντεχνία.”
Και αναζητώντας απαντήσεις κατά τη διαδικασία της ενημέρωσης ανέφερε, “θα ήθελα λοιπόν εδώ μια απάντηση σε σχέση με τους μισθούς και με τα “μαύρα” βαγόνια, δηλαδή μεταφορά σιδηροδρομικού έργου χωρίς πληρωμή ή με έκπτωση 85% κ.ο.κ.”
Στον εκπρόσωπο του Συλλόγου Φίλοι του Σιδηροδρόμου, αφού εξέφρασε τα συγχαρητήρια του για τη δράση τους ζήτησε τις απόψεις του Συλλόγου για τις αναπτυξιακές δράσεις που πρέπει να αναλάβει η Κυβέρνηση για το Σιδηρόδρομο, σημειώνοντας, “έχει γίνει πάρα πολύς λόγος για τη Σιδηροδρομική Εγνατία, σύνδεση δηλαδή Καλαμπάκας Ιωαννίνων Ηγουμενίτσας και τη σύνδεση Καλαμπάκας Κοζάνης”, έργο που “θα μπορούσε, αν υπήρχαν οι σωστές πολιτικές κατά το παρελθόν, να έχει ολοκληρωθεί και να είχαμε τη σύνδεση με το βόρειο άξονα.”
Στην κατά άρθρο συζήτηση πρότεινε και πέτυχε αλλαγές στην κατεύθυνση της εξοικονόμησης πόρων και της περισσότερο ορθολογικής διαχείρισης, ενώ υπογράμισε, πως “η Κυβέρνηση έχει την ευθύνη να αναπτύξει το σιδηροδρομικό δίκτυο και προς Βορρά, σε σχέση με άλλες χώρες και την υλοποίηση της σιδηροδρομικής Εγνατίας, τον άξονα Καλαμπάκα Ιωάννινα Ηγουμενίτσα και τη σύνδεση Καλαμπάκα μέχρι Κοζάνη.”