Σε ερωτήσεις των δημοσιογράφων για την εξέλιξη των διαδικασιών που αφορούν τον αυτοκινητόδρομο Κεντρικής Ελλάδος Ε65, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών δήλωσε βεβαιότητα και αισιοδοξία για την έναρξη των κατασκευαστικών εργασιών. Αναφέρθηκε επίσης στους λόγους των καθυστερήσεων, και εξήγησε, ότι οφείλονται στα αρμόδια όργανα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, τα οποία πραγματοποιούν ενδελεχείς ελέγχους για τη βιωσιμότητα των προαναφερθέντων έργων, λαμβάνοντας υπόψιν το κακό προηγούμενο των αρχικών συμβάσεων, που πλήρωσε ο ελληνικός λαός χρυσάφι και πρόσφατα επιβεβαίωσε, ανάγλυφα και το πόρισμα του Ευρωπαϊκού Ελεγκτικού Συνεδρίου.
Όπως είπε «Είμαι πιο αισιόδοξος τώρα. Και είμαι πιο αισιόδοξος, γιατί ολοκληρώνεται η διαδικασία και τα ερωτήματα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Όπως ξέρετε, ότι είχαμε ανακοινώσει σε σχέση με την κατάσταση που βρήκαμε στους αυτοκινητόδρομους, επιβεβαιώθηκε από την έκθεση του Ευρωπαϊκού Ελεγκτικού Συνεδρίου. Είναι απολύτως λογικό λοιπόν, όταν οι αυτοκινητόδρομοι κόστισαν ένα δισεκατομμύριο 200 εκατομμύρια περισσότερο όπως λέει το Ευρωπαϊκό Ελεγκτικό Συνέδριο και μειώθηκε περίπου σε ποσοστό 50% το φυσικό αντικείμενο, τα νέα κομμάτια του αυτοκινητοδρόμου που είχαν εξαιρεθεί – και το Πάτρα – Πύργος και ο Ε65 – να περνούν από κόσκινο από τα όργανα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
Αυτό έχει φέρει πολλές καθυστερήσεις. Εχει φέρει τα όργανα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής να ζητάνε από τη χώρα και τις υπηρεσίες του Υπουργείου και του Υπουργείου Ανάπτυξης πολύ λεπτομερείς μελέτες, να δοκιμάζουν διαφορετικές διατομές. Η προσπάθεια που κάναμε, ήταν να μην κάνουμε πάλι ένα … μονοπάτι, αλλά να κάνουμε αυτοκινητόδρομους με τις προδιαγραφές που γνωρίζετε για να έχουμε και μία λειτουργική ολοκλήρωση με δύο λωρίδες, με διαχωριστικό και με Λ.Ε.Α. στις περισσότερες περιπτώσεις».